Fab App: Bakery Story

© Peggy PorschenAl kabbelend richting het nieuwe jaar, wordt het tijd om na te denken over mijn goede voornemens voor 2011. Wat zal het worden, gewicht verliezen, sporten of meer reizen? Oja, bijna vergeten: minder culinaire zoetigheden eten. Voornamelijk culinaire hoogstandjes volgestopt met kilo’s suiker. Check, check, dubbel check.

Of eigenlijk zucht, zucht, dubbel zucht. Goede voornemens en een ingewikkeld ogend recept voor een complete lifestyle switch. Waar een wil is, is een weg! Mijn wil is echter koppig en heeft zich nóg niet laten overtuigen. Tot die tijd hou ik mij verlopig nog bezig met mijn zoete verslaving, het bakken van koekjes en taartjes. Wel met mate uiteraard én voornamelijk online.

Tijdens mijn zoektocht naar bakrecepten in de App Store op mijn Iphone, kwam ik het gratis spel Bakery Story tegen. Een verslavend spel waarin je klanten tevreden moet houden door allerlei heerlijke en culinaire baksels aan te bieden. Daarnaast zijn er verschillende mogelijkheden om je patisserie zó stylish mogelijk in te richten. Je kunt inspiratie opdoen bij buren en cadeaus en tipgeld bij ze achterlaten. Leuk detail, bij elke level krijg je meer bak- en inrichtingsmogelijkheden.

Kortom, Bakery Story is een spel waarmee je uren, zelfs dagen, zoet zal zijn. Een grote pluspunt is dat in dit geval niet elk pondje door het mondje kan gaan. Maar wees gewaarschuwd! Het spel biedt voldoende inspiratie om zelf aan het baken te slaan, daarom bij dezen het advies om vooraf te eten. Zo voorkom je dat je naderhand de voorraadkast leegplundert.

Bakery Story is gratis verkrijgbaar voor de Iphone en Ipad.

Ook interessant:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Comments
One Response to “Fab App: Bakery Story”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Fab app: beauty aanbiedingen […]



Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,248 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

