PRODUCT REVIEW: op zoek naar rooie Cien

Nog nooit heb ik zoveel ongemak ervaren bij de Lidl, vorig weekend. Wat schetste mijn verbazing, de conditioner van €1,49 was uitverkocht! Helaas bleef het niet daarbij. Hoe goed ik ook zocht, ik kon alleen maar shampoo vinden. In het rek ernaast stond geen oude vertrouwde cheap ass conditioner. Nee, enkel een nieuwe aanwinst: de 2 in 1 shampoo. Weg, foetsie, gewoon gone by the wind. Waar zou ik in hemelsnaam een andere conditioner kunnen vinden die zoveel waar bood voor maar €1,49?

Op het moment dat ik mij berustte in het tragische verlies, liep ik toevallig langs de Lidl in een ander stadsdeel. Een onzichtbare macht lokte mij naar binnen. Voordat mijn hersenen het konden registreren, stond ik bij ‘het beautyschap’ van de Lidl. Bingo! Cien, Cien en nog eens Cien!

Tja, vanwaar deze Cien obsessie? Omdat ik het waard ben (lees: omdat het goedkoop is). Daarnaast is het een fijn product en werkt het perfect als leave in conditioner, ondanks dat het etiket anders vertelt. Als ik Cien onverdund in mijn haar doe, zo uit de fles op nat of droog haar, spoel ik het nooit uit. Het voordeel hiervan is dat mijn haar superfris ruikt, zacht is en het er gezond uit ziet. Het geeft een goede kruldefinitie, maar ooHaarconditionerk na het tangen of föhnen smeer ik wat Cien in mijn haar om droge punten te voorkomen. Voor de rest smeer ik er niets meer in, behalve dan zo nu en dan een home made haarmasker.

Er zijn weinig producten waar ik zonder kan, maar aan mijn Cientje komt niemand. Tot op heden heeft niets mijn rooie Cien kunnen vervangen. Weg met dure haarproducten! Gebleken is dat mijn haar ook als een gek groeit zonder 75 euro voor enkel 3 haarproducten te hoeven uitgeven.

Als je het te heftig vindt om het onverdund te gebruiken, kun je de conditioner met water vermengen en op die manier als een leave in gebruiken.

Ook interessant:

Comments
5 Responses to “PRODUCT REVIEW: op zoek naar rooie Cien”
  1. Gigi Guerreiro schreef:

    Wow !!!! Ik ga zeker dit wonder proberen! Dank je voor dit tip!

  2. Miss vida schreef:

    thx miss macblogster. Ik zal het zeker uitproberen 😉

  3. N.K. schreef:

    Kruidvat conditioner rules… Ook rond de 1,50 vlgns mij, maar schiet me niet af op een eurocent of 10…

  4. Mevrouw D. schreef:

    Cien, de babylijn was divine, en eindelijk iets waar ik niet allergisch voor ben… maar helaas pindakaas, die hele lijn is opgedoekt…

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,129 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

