DIY: maak je eigen circle scarf & tips over hoe je ‘m kunt dragen

Een vriendin van mij, Miss C is into shawls. Ik niet echt, maar dankzij haar is mijn shawl interesse gewekt. Mijn inspirator heeft volgens mij duizenden shawls. Keer op keer weet zij mij te verbazen en voel ik enige ‘stijl-jaloezie’ opkomen. Het is een feit, ik ben een shawl geek. En een krent.

Om ook eens een keer een mooie hippe shawl te scoren, toog ik ooit vol inspiratie richting American Apparel. Daar zag ik de befaamde circle scarf die op 12 manieren gedragen kan worden. Mijn hartje werd blij. Blij van de gedachte aan een shawl net zo ‘dope’ als die van miss C. En toen zag ik het prijskaartje……

Een aantal manieren waarop je een circle scarf kunt dragen

Daar ging alle dopeness, down the drain. Want hoe mooi en fashionable de shawl ook was, geen haar op mijn hoofd dacht erover om minstens €30,- neer te tellen voor een shawl. Dan maar een leek; maar wel een creatieve, want dankzij onderstaande filmpjes kan ik nu zelf een circle scarf (a.k.a. infinity of loop scarf) maken. Met of zonder naaimachine.

Zonder naaimachine
Met naaimachine

Heb je inspiratie nodig voor het kiezen van de juiste stof? Zie hier enkele voorbeelden van verschillende circle scarfs:

Scout and Catalogue

Lookbook.nu

Stockholm Streetstyle

Miley Cyrus & haar circle scarf

Wil je weten op welke wijze je een circle scarf kunt dragen? Als je een langere variant maakt, kun je het zelfs als topje of jurk dragen. Check out onderstaand filmpje voor style inspiratie:


Ook interessant:
Comments
7 Responses to “DIY: maak je eigen circle scarf & tips over hoe je ‘m kunt dragen”
  1. chucky1012 schreef:

    Nice! Er is markt. Dus even een lap stof shoppen!:)

  2. Oriental Styling schreef:

    Ik vind het zo handig, vooral als het regent (hoe kan het ook anders in NL lol) en je dan gelijk wat over je haar kan doen zonder er stom uit te zien. Like!

  3. Miss D schreef:

    En mag ik raden wie miss C is ;-D

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,246 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

