Ontwerp je eigen schoen

I have a dream……en in die droom ben ik de designer van mijn eigen schoenen. Inmiddels wordt steeds duidelijker dat het Internet een verschuiving in dromenland bewerkstelligt. Dankzij het Internet zijn de meeste dromen allang geen bedrog meer. Vanaf vandaag ben ik shoe designer.

Dankzij Shoes of Prey zijn lange zoektochten naar dé geschikte schoen voorbij. Met een online design programma op de website, kun je verschillende schoenen ontwerpen, van ballerina’s tot enkellaarsjes. Door middel van verschillende video’s kun je bekijken hoe de stof- en leersoorten er daadwerkelijk uit zien, evenals het design van de schoen. Dit is een groot pluspunt, aangezien het daadwerkelijke design programma er redelijk cartoonesk uitziet in mijn optiek. Het eindproduct daarentegen, maakt een hoop goed.

Het retourbeleid en bezorgkosten (€15) zijn zeer redelijk. Als blijkt dat je schoen niet past, wordt de pasvorm kosteloos aangepast.

Voor meer informatie en voorbeelden, zie www.shoesofprey.nl

Ook interessant:
Comments
5 Responses to “Ontwerp je eigen schoen”
  1. Lisa schreef:

    Wauw, nice!

  2. pamela schreef:

    Klinkt goed, je eigen schoenen ontwerpen. Wel prijzig hoor. Maar dit laat me denken aan het programma Ik Begin van Net5. Daar begonnen 2 meiden ook zo’n bedrijf, Mei Boutiek heet ‘t.

  3. Femke schreef:

    Helemaal leuk, ik heb al een paartje online ontworpen! Maar nog niet besteld…

  4. Ginny W schreef:

    Love it!

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,248 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

