Lieke van Lexmond voorspelt zomerhit 2011

Actrice en presentatrice Lieke van Lexmond is een samenwerking aangegaan met Etos. Deze zomer is zij hét gezicht van de zomerbandjes-actie. Vrouwen kunnen deze zomer bij Etos sparen voor 10 kleurrijke en vrolijke armbandjes.

Lieke geeft zich bloot
Lieke staat voor een vrouwelijke, verzorgde en tikkeltje nonchalante stijl. Haar warme uitstraling kleurt de zomer bij Etos. Lieke van Lexmond over de zomer: “Ik houd van de zomer, een periode waarin ik zoveel mogelijk vrij wil zijn, zodat ik me kan opladen voor mijn nieuwe werkjaar. In de zomer voel ik me vrijer, lijkt de wereld groter en heb ik meer energie.”

Zomerbandjes dé zomerhit van 2011  

Lieke van Lexmond over de zomerbandjes-actie: “Op een mooie zomerse dag draag ik graag een fleurige zomerjurk of een goed vallende tuniek. Met bijpassende accessoires natuurlijk, zoals een armbandje. De bandjes gaan een zomerhit worden, gegarandeerd. Ze zijn zo trendy! Fijn met die bedeltjes en belletjes. Een bandje om je pols staat al mooi, maar helemaal leuk: alle 10 bij elkaar. Behalve om de pols, kunnen ze aan elkaar als ketting worden gedragen of als vlecht in het haar. Je wordt er echt hebberig van! Ik raad iedereen aan: gewoon aan het begin van de zomer omdoen en niet meer afdoen!”

De zomerbandjes zijn gemaakt van 3 verschillende soorten materiaal: katoen, gevlochten leer en touw. De kleuren zijn van nu: vrolijk en fel, van rozerood en turkoois tot felgroen. De stijl past goed bij de bloementrend van deze zomer en de zomerbandjes zijn makkelijk te combineren.

Vanaf maandag 6 juni 2011 zijn de zomerbandjes 6 weken lang verkrijgbaar bij Etos. Bij besteding van elke € 10,- en aanvullende acties, ontvangen je een zomerbandje cadeau.

Ook interessant:
Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,248 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

