Mijn leven als visagiste: fotoshoot @ The Fashion Hotel

© The Fashion Hotel

Mijn leven als visagiste is heerlijk. Ik kan mij bezig houden met mijn grootste hobby & kom op allerlei leuke plekken, waaronder The Fashion Hotel in Amsterdam. Dit hotel is een walhalla is voor de fashion liefhebber. Kortom, een super stijlvolle locatie voor een fantastische fotoshoot.

© The Fashion Hotel

The Fashion Hotel biedt luxe en comfort in een stylish jasje. Tevens geeft dit hotel de mogelijkheid aan jonge ontwerpers om hun collectie te exposeren en te verkopen. Zo is er momenteel een deel van de Blessed Jewelz sieraden collectie te zien en hangt er een expositie van Fotografe Nancy Schoenmakers.

Ik heb geruime tijd uitgekeken naar de shoot in het Fashion Hotel, omdat de foto’s waarvoor ik de make-up en styling heb verzorgd, worden geëxposseerd in het hotel. Daarnaast zullen de foto’s te zijner tijd ook op de website van het hotel gebruikt worden.

Het thema van de shoot was colour blocking, een trend die deze zomer vaak terug te zien zal zijn. We zagen colour blocking in het voorjaar al veel op catwalks van bekende designers zoals Gucci, Jil Sander en Diana von Furstenberg.

Voor de shoot hebben we verschillende locaties gebruikt, waaronder de hal, met een schitterende roze muur en de SKYY Bar. De bar is te vinden op de bovenste verdieping en heeft een prachtig uitzicht over Amsterdam!

Binnenkort kun je meer van het eindresultaat zien in mijn portfolio op www.suzannevanduijn.nl. Voor nu alvast een sneak preview:

Fotografie: Eyes for Mood Photography

© The SKYY Bar, The Fashion Hotel

Ook interessant:
Comments
2 Responses to “Mijn leven als visagiste: fotoshoot @ The Fashion Hotel”
  1. Femke schreef:

    Welke opleiding heb jij gedaan Suzanne?

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,552 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

