Eindelijk een stijlvolle cameratas!

Een tijd geleden kocht ik een spiegelreflexcamera. Een mooi ding, maar toch best groot. En dan die camertas. Klein, lelijk en onhandig. Mijn fototoestel past er net in en verder niets, waardoor ik vervolgens met meerdere tassen sjouw.  Resultaat: ik maak grotendeels foto’s met mijn iPhone. Beste zonde. En onnodig blijkt achteraf, want Pilger Bags verkoopt stijlvolle cameratassen voor mannen en vrouwen, waarin je een spiegelreflexcamera, lenzen, flitsers en andere persoonlijke spullen kwijt kunt.

Stijlvol

Tijdens haar zoektocht naar een kwalitatief hoogwaardige en modieuze cameratas, besloot tv journaliste Silvia Pilger de 1e Nederlandse webshop voor design cameratassen in het leven te roepen: Pilgerbags.nl.

“Nederland telt ongeveer 9000 professionele fotografen en nog veel meer amateurfotografen. Tot voor kort waren die allemaal aangewezen op degelijke en saaie cameratassen. Ik was voor mijn werk als journalist, maar ook omdat ik in mijn vrije tijd veel fotografeer, op zoek naar een stijlvolle en kwalitatief hoogwaardige cameratas. Want waarom zou ik er bij de uitvoering van mijn werk of hobby bijlopen als een kampeerder?” Aldus Silvia.

Handig ingedeeld

Het assortiment van Pilger bags bestaat uit cameratassen voor zowel mannen als vrouwen en zijn voornamelijk buitenlandse designlabels, geimporteerd vanuit Canada, Letland en de VS. De tassen hebben een beschermlaag om je fotospullen te beschermen tegen stoten en krassen.

In de webshop vind je o.a. cameratassen van Kelly Moore, Epiphanie, Ketti Handbags en Eclectic Whatnot. Bekijk de website van Pilger Bags voor meer informatie.

 

Ook interessant:
Comments
3 Responses to “Eindelijk een stijlvolle cameratas!”
  1. Mooie fashionable camera bags! Voor als je bv. meerder accesoires voor je camera mee moet nemen. Sommige tassen kan je eventueel ook als een gewone tas gebruiken! Handig hoor!:)

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,248 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

