Hoe bind je een urban tulband?

Fashion is ‘all about recycling’. Elke trend komt terug, succesvolle en zelfs minder succesvolle trends, zoals de tulband. Een hardnekkkige trend, sinds 2007 gespot op de catwalk en bestempeld als gewaagd vrouwelijk accesoire. Anno 2011 is de tulband terug en ‘it’s here to stay’, zeker nu Karl Lagerfeld ook meneer de man aan de tulband wil hebben. I don’t blame him. Kijk eens hoe mooi Nicole Scherzinger en Kate Moss eruit zien.

Hoe bind ik zoiets?

Is een tulband een eng ding? Nee, vast niet, maar door tijdgebrek in de ochtend houd ik het bij kleurrijke bloemen in het haar. Toch zie ik regelmatig mooie urban tulband creaties, waardoor ik ’s ochtends best overstag wil gaan. Bovendien is een tulband zéér handig bij een bad hair day. Maarja, hoe bind ik zoiets  zonder er als Bin Laden of een badkamer nimf uit te zien? Check out onderstaande instructievideo’s en ontdek dat het helemaal niet zo moeilijk is als dat het lijkt.

Simpel & OnopvallendHoe bind ik een urban turban?


Hoe bind je een urban tulband

De Strik & 7 andere stijlen
Hoe bind ik een urban tulband?Creatief & Opvallend
 Vodpod videos no longer available.
Ook interessant:

Wil je een tulband met verve dragen, net als Nicole Scherzinger, kijk dan naar onderstaande posts voor de total beauty package.

Comments
3 Responses to “Hoe bind je een urban tulband?”
  1. Lisa schreef:

    Haha, leuk!

  2. Anoniem schreef:

    Cool hoor, maar ik durg het niet! Echt iets voor opvallende mensen

    • Sinaï Jesserun schreef:

      Dat valt best mee, behalve als je met zo’n grote strik op je hoofd loopt, maar met dit weer kan het best en de modellen in het eerste filmpje zijn niet zo eng. Beetje makeup op en het staat ook hip ook

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,245 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

