Accessoirelabel van de sterren opent deuren + WINNEN

Vanaf 9 juni 2011 viert sieraden- en modeaccessoirelabel Hyki de uitbreiding van het merk in een nieuw pand. Om dit te vieren zal de officiële opening van het pand plaatsvinden op woensdag 15 juni 2011. Daarnaast wordt op dezelfde dag de vernieuwde webshop feestelijk gelanceerd. Tere ere hiervan krijgen alle Macblogster lezeressen korting op hun aankoop. En als klapper op de vuurpijl verloot Macblogster ook nog eens een cadeaubon!

Concurrentie voor Accesorize en Pieces

Hyki is in 2008 opgericht door Kim Martens en sindsdien populair bij Nederlandse televisiepersoonlijkheden. Met de lancering van een nieuwe website en uitbreiding van het merk, begint Hyki aan een opmars door Nederland. Martens: “Ik startte met de webshop, waar ik naast mijn eigen nieuwe merken ook sieraden en accessoires van bekende bestaande merken verkocht. Online bereikte ik met deze mix snel veel mensen en met de opbrengst van de online verkopen financierde ik de ontwikkeling van uiteindelijk 2 eigen sieradenproductielijnen.”

Luxe assortiment met passende prijs-kwaliteit verhouding

Hyki vermeld in Supertrash magazine

Inmiddels heeft Hyki 12 shop-in-shops in vooraanstaande modezaken in de regio’s Betuwe, Brabant en Overijssel. Kim: “Met de huidige combinatie van online en offline, en straks met eigen winkels, wil ik het ketens als Accessorize en Pieces moeilijk gaan maken, met een luxe assortiment met een prijs-kwaliteit verhouding die klopt. Hyki biedt een assortiment van tijdloze items en meer trendgevoelige producten, de collecties wisselen minder snel maar daar staat tegenover dat de artikelen ook niet na twee keer dragen uit elkaar vallen.”


Winnen |Gesloten.

Om de start in het nieuwe pand te vieren en de vernieuwde website te introduceren, krijgen lezeressen van Macblogster 15% korting op alle aankopen op www.hyki.nl, gebruik de kortingscode SUMMER. Daarnaast mag Macblogster een cadeaubon van 15 euro verloten. Wil je hiervoor in aanmerking komen:

  • Deel deze pagina op Hyves, Twitter of Facebook via onderstaande buttons 
  • & stuur een e-mail met je persoonsgegevens naar redactie@macblogster.nl
Ook interessant:
Comments
2 Responses to “Accessoirelabel van de sterren opent deuren + WINNEN”
  1. Mildred schreef:

    Ik doe ook mee!!!!!!!!!!!!

  2. Lydia Merks schreef:

    hier hou ik van: acties! Ik heb het gedeeld via twitter en een mailtje heb ik ook gestuurd, ik hoop dat ik win!

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,245 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

