Colour your life this summer

Indien het je is ontgaan dat de grootste trend van deze zomer Colourblocking is, heb je klaarblijkelijk onder een steen geleefd en- nog erger- zeker mijn blog niet gelezen. Aangezien visagiste Suzanne van Duijn het er ook over had in mijn leven als visagiste: fotoshoot @ The Fashion Hotel.

Ook Shoeby, de online kleding- en shoe shop met de zeer bijzondere naam, is de kleurrijke trend niet ontgaan. Speciaal voor deze zomer heeft het kledingmerk EKSEPT een collectie ontworpen in  3 felle kleuren (roze, groen en blauw) met als basis zwart en wit. Een kleurrijke capsule van items die onderling uitstekend te combineren zijn. De skinny coloured jeans en de gekleurde chino passen perfect bij de verschillende zomerse tops in luchtige materialen.

Wat vind jij van de collectie? Te kleurrijk of een mooie aanvulling op je garderobe?

www.shoeby.nl 

Ook interessant:
Comments
7 Responses to “Colour your life this summer”
  1. mabbina007 schreef:

    Vind het leuk bij een ander. Maarre…ik zie in mijn omgeving toch geen blocking hoor. Heb zeker niet zo modebewuste mensen om me heen. 😉
    Af en toe een fel gekleurd iets aan vind ik leuk maar dat deed ik al.

    • Sinaï Jesserun schreef:

      ja ik zie ook niet zo veel mensen met felle kleuren. Ik vind het wel leuk om te zien omdat het vrolijk eruit ziet, maar in de winkels zie ik het ook niet zoveel hangen

  2. Angela Loy schreef:

    Ik heb nog nooit iets gekocht via Shoeby, maar na de website te hebben gecheckt, viel mij op dat er voldoende maten tevinden zijn voor de vrouwen met meer vorm. In welke webshops kun je trouwens scoren als vrouw met curves??
    Ik kom altijd uit op HM.com, maar de 1e maat die weg is, is meestal 42. Frustrerend!

  3. Anoniem schreef:

    Ik hou wel van deze combi hoor. Draag zelf ook blauw met fel groen gewoon naar het werk. En dan gerust de volgende dag weer knal roze of oranje. Beetje kleur in je leven toch, in ieder geval wel in mijn kledingkast 

    • Macblogster schreef:

      Miss Anoniem, kleur in je leven kan zeker geen kwaad. Een goede instelling. Indien je op het werk strikte kledingvoorschriften hebt, kun je gelukkig in je vrije tijd een kleurrijk leven leiden.

  4. Lydia Merks schreef:

    mooie kleuren, die passen echt wel in mijn garderobe. Ik vind het blauwe jasje alleen wel net iets te fel. De topjes vind ik erg mooi.

    • Mirachi schreef:

      Ik zou het blauwe jasje wel kopen maar dat moet je combineren met zwart of iets wits. Die combi is wel mooi, maar voor mij ook te heftig en op de website van Shoeby ziet het jasje er niet zo mooi uit als op de foto’s die hier staan.

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,245 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

