De undercover boodschap die Victoria Beckham mij gaf, via Eva Longoria

Eva Longoria

Afgelopen vrijdag ontving ik een persbericht over Eva Longoria die was gespot in Victoria Beckham Denim. Dit was uiteraard wereldnieuws! Ondanks dat ik liever mijzelf, dan Eva Longoria in Victoria Denim zie lopen, kreeg de inhoud van het persbericht een geheel andere lading….

Ik moet zeggen dat ik mrs. Beckham nooit echt interessant heb gevonden. Niet in haar periode als Posh Spice, ze kon immers niet zingen en was de minst opvallende,  maar ook toen zij meerdere parfums uitbracht, was ik nog steeds niet onder de indruk. David Beckham daarentegen zat wel op mijn netvlies…..

de affaires van manlief

Desondanks komt hier  meer en meer verandering in, mede doordat Victoria het ‘stand by your man principe’ hoog in het vaandel heeft staan, ondanks de geruchten omtrent de affaires van manlief. Victoria doet gewoon  haar eigen ding. Daarnaast schrijdt zij parmantig op torenhoge killer heels, inclusief bijbehorende stunning outfits, sinds de laatste tijd. Lees: sinds de lancering van haar eigen kledinglabel in 2009.

Een undercover boodschap

Menig celebrity wordt graag gezien in haar ontwerpen; van Jennifer Lopez, Cameron Diaz tot Heidi Klum en Iman. Daarnaast richt mrs Beckham zich niet enkel op size 0, maar ook grotere maten, getuige de outfits van Oprah en de toen nog vollere Jennifer Hudson.

Designs by Victoria Beckham

Maar goed, dankzij de Victoria-Beckham-Denim-spijkerbroek van Eva, ontving ik een vreugdevolle, doch undercover, boodschap van Victoria. Uiteraard net de boodschap waar ik de afgelopen jaren, midden in mijn 30’ers dip, op heb gewacht: Victoria en ik zijn identiek.

“People never believed the solo singing career, and it wasn’t the real me – I was a little bit lost at the time. [….] It’s just taken me a long time to figure out what I wanted to do.” (Victoria Beckham, fragment afkomstig uit Harper’s Bazaar 2009)

Uiteindelijk valt het kwartje

Kortom, na vele omzwervingen heeft Victoria Beckham eindelijk haar roeping gevonden. Ondanks kritiek, haar eigen onzekerheid en twijfels, heeft ze haar passie en bovenal zichzelf gevonden. Gewoon door te doen. Zelfs op latere leeftijd. Thanks Eva, ik weet nu dat het niet erg is om niet exact te weten wat ik wil doen, als ik later nog groter ben. Uiteindelijk valt ooit het kwartje. Waarschijnlijk bij het volgede persbericht….

Ook interessant:
Comments
5 Responses to “De undercover boodschap die Victoria Beckham mij gaf, via Eva Longoria”
  1. Monique schreef:

    Een erg leuk stukje, ik moest zo lachen omdat het best wel herkenbaar is dat dertigersdip gebeuren. Maar ik heb nog wel een vraagje: waar waar kun je die spijkerbroeken kopen?

    • MacBlogster schreef:

      Beste Monique,

      Je kunt Victoria Beckham kopen via Net-a-porter.com, maar ook bij onderstaande winkels:
      Affaire de femmes Rotterdam
      Villa nova Laren
      Donna tienda Den Haag
      PL line Maastricht
      Sempre Oisterwijk
      Depeche toi Eindhoven
      Chica Chico
      Non Solo Waalwijk

      Belgie:
      Princess blue
      L’histoire de femmes
      Blue c’est gris

  2. Mirachi schreef:

    Dat noemen ze een dertigersdip. Volgens Elsevier moet je nog doorploeteren maar dan sla je wel de midlifecrisis over: http://www.elsevier.nl/web/10232162/Dossiers/Dossier-Carriere/Switchen/Hoe-maak-je-korte-metten-met-een-dertigersdip.htm

  3. Lydia Merks schreef:

    Zooooo, wat is Jennifer Hudson afgeslankt! Staat haar goed zeg.

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,245 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

