Nieuw: reply dmv Facebook of Twitter!

Sinds een aantal dagen kun je een reactie achter laten op mijn blog door middel van je Facebook of Twitter account. Super gemakkelijk, aangezien je geen extra gegevens hoeft in te vullen. Een mooie win-win situatie: je steunt mij hier namelijk gigantisch mee & voor jou betekent dit geen extra rompslomp of 1001 handelingen 🙂

Met deze feature ben ik uiteraard zeer blij, omdat het hopelijk interactie stimuleert. Jouw vrienden kunnen namelijk jouw reacties ‘liken’ en bovendien je reacties terug zien je op je Facebook wall. Als zij reageren via Facebook, komt het ook op mijn blog te staan. Lang leve de interactie!

Uiteraard kun je ook nog steeds comments achterlaten met of zonder gebruik van je e-mailadres & eventuele vermelding van je eigen blog of website.

Comments
3 Responses to “Nieuw: reply dmv Facebook of Twitter!”
  1. Anoniem schreef:

    Hehe nou lukt het me dan eindelijk om een reactie te plaatsen:-) dank je wel

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,248 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

