De 5 hotspots van………Sandra Sprott

Naam: Sandra Sprott
Leeftijd: 36
Woonplaats: Amsterdam

Website: http://www.sprottje.com

Kan niet zonder: Iphone
Nr 1 Fashion/cosmetica item: Rosebud Lip Balsem en Bobbi Brown face oil
Grootste droom: geen rimpels krijgen

  • Rotterdam: Hotel New York

    Hotel New York

    “Het was alweer een tijdje terug dat ik hier overnachtte, maar dankzij het North Sea Jazz Festival had ik weer een perfect excuus om hier een kamer te boeken. En ik was wederom onder de indruk! Bij de receptie begint het al. De collectie boekjes die er te koop zijn maken me hebberig en voor ik het wist stond ik bij de kassa een boekje af te rekenen. Dan het restaurant, prima kaart, heerlijke vis. Maar de kamers, die zijn top! De energie die in de details van de inrichting is gestoken, heeft z’n doel bereikt. En wat een heerlijke bedden…”

  • "Gigantische cocktails in verschillende smaken"

    New York: Caliente Cab

“Mocht je op een zonnige dag in New York, zin hebben in een ijskoude coctail en ’s avonds leuke mensen willen bekijken, dan is Caliente Cab de plek waar je moet zijn. Op kruipafstand van Obama’s favorite hamburger tent Five Guys Burgers & Fries (ook zeker een aanrader!), vind je deze coctailbar en Mexicaans restaurant. De snacks zijn heerlijk in combinatie met de gigantische cocktails, verkrijgbaar in alle smaken. Aanrader: de Frozen Margarita!”

        • Amsterdam IJburg: Mchi

          “Dit restaurant is pas sinds 15 juli 2011 geopend en heel IJburg heeft het erover! Hier moet ik dus zijn, begrijp ik. En inderdaad, het is een aangename verrassing, prachtig ingericht en aardig personeel. Na de kaart te hebben ontvangen wordt het moeilijk. Ik kan niet kiezen, alles klinkt even spannend en is precies waar ik zo van hou: Asian fushion food. Als het eten wordt gereserveerd is de circel rond. Chapeau!”

"pas 6 weken open en nu al druk"

  • Amsterdam: Hotel Mint – Sky Lounge

    “WOW, wat was ik onder de indruk toen ik uit de lift stapte en de Sky Lounge inliep op de 11de verdieping van Hotel Mint, naast Centraal Station Amsterdam. Pas 6 weken open en nu al druk. De lunch die ik bestelde was heerlijk en het uitzicht is adembenemend. De styling is simpel, maar helemaal af. Niets meer aan doen!  In mijn linker ooghoek zie ik 2 hippe it-girls zitten. Kortom, een gouden aanwinst voor Amsterdam.”

      • Amsterdam: bar & restaurant NAP

         “Ik kan er echt niets aan doen, maar ik ben dol op bar en restaurant NAP. Wellicht omdat ik ook op IJburg woon en me een echte IJburger voel. Maar zeker ook omdat er altijd iets op de kaart staat waar ik blij van word. En het terras langs het water van de haven, is in de zomer erg gezellig! Nog een paar keer inloggen op Foursquare en ik ben er de Mayor.”

Ook interessant:
Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,246 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

