Op zoek naar dé tattoo

Op mijn verjaardag in 2008 vatte ik het idee op om nog een tattoo te laten plaatsen. Op de welbekende vraag van vrienden en kennissen “wat wil je graag hebben?” Antwoordde ik “een bijdrage voor mijn tattoo.” Lekker gemakkelijk, hoefden de genodigden ook niet stad en land af te zoeken naar het perfecte cadeau. Anno 2011 heb ik nog steeds geen tattoo laten plaatsen. Maar nu gaat het eindelijk gebeuren, aangezien ik een afspraak heb gemaakt voor deze week. Nu nog inspiratie……

Tijdens mijn zoektocht op Internet, heb ik geen inspiratie kunnen opdoen, maar wel een aantal opmerkelijke tattoos gevonden, kijk en oordeel:

De plek waar mijn new tattoo wordt geplaatst is al bekend, het wordt de binnenkant van mijn pols, zodat ik ooit kan uitbreiden naar de bovenkant van mijn arm. Ondanks dat ik geen idee heb WAT het moet worden, heb ik met de tattoo artieste afgesproken dat zij een ontwerp maakt naar aanleiding van steekwoorden en de onderstaande sfeerimpressie die ik vanmiddag heb gemaakt. Ik ben benieuwd!

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,245 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

