Dr.Love geeft advies: mijn man is vreemd gegaan

Als het Groene Boekje met dating- en relatie tips zou bestaan, zou Dr.Love het geschreven hebben. Doctorandus in de liefde, cum laude afgestudeerd aan het instituut der levenservaring, beantwoordt al jouw liefdesvragen op deskundige wijze. 

Wil je advies, e-mail (anoniem) je vraag naar redactie@macblogster.nl


“Beste Dr.Love, ik ben er achter gekomen dat mijn man 2x is vreemd gegaan. Ik weet niet wat ik moet doen. Hij weet niet dat ik erachter ben gekomen.”

Dr.Love

“Ten eerste wil ik zeggen dat ik het heel vervelend voor je vind. Of je nu een man of vrouw bent, op het moment dat je achter zoiets komt, is het een klap. Emoties als ongeloof, verbijstering, verdriet, woede, twijfel en weet ik veel wat nog meer allemaal, vechten om voorrang. En dan de vraag: wat nu? Om deze vraag te kunnen beantwoorden, zul je eerst het antwoord op de volgende vraag moeten bedenken: wat wil je ermee doen? Zolang je dit niet weet, kun je ook niet bepalen wat je moet doen.

  • Wil je hem ermee confronteren? Zo ja, waarom?
  • Wil je het juist niet tegen hem zeggen. Wat is hier de oorzaak van?
  • Waarom is hij vreemd gegaan?
  • Kun je ermee leven of ….?

Het zijn veel vragen, maar de antwoorden kunnen je bij je keuze helpen. Zoek het antwoord op deze vragen en besluit bewust, maar vooral, besluit voor jezelf. Twijfel niet aan jezelf. Dat hij vreemd gaat zegt vooral iets over hem en hoeft totaal niets met jou te maken te hebben!

Als je deze link bekijkt, kun je meer informatie vinden over mannen en vreemdgaan. Hopelijk helpt dit je bij het vinden van je eigen antwoorden. Veel sterkte!”


Ook interessant:
Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,554 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

