Winnen! 3×2 kaarten Havana Gran Finale: Alain Clark & Friends

Ondanks het matige weer deze zomer, heeft rummerk Havana Club het zonnige Cuba naar Nederland gehaald met ‘Sips of Havana’: 22 dagen lang, elke dag ergens anders een feestje in de stad met live muziek, overheerlijke cocktails en onvervalste Cubaanse sfeer.

Eerder berichtte ik al dat ‘Sips of Havana’ eindigt met een waanzinnig slotfeest. Dit zal plaatsvinden op vrijdag 16 september 2011, van 18:00 – 23:00 uur in het Amsterdamse People’s Place aan de stadhouderskade. Met spetterende optredens van Alain Clark, Jacqueline Govaerts en R&B-zanger Phatt is de Havana Gran Finale dé vrijdagavond om bij te zijn.

Winnen |Gesloten.

Via de de Facebook pagina van Havana Club NL, worden kaarten verloot voor de Gran Finale. Macblogster mag 3×2 kaarten weggeven, zodat je er gegarandeerd aanwezig kunt zijn. Wil je hiervoor in aanmerking komen? Vespreidt dit bericht via Facebook en Twitter. Stuur ook een e-mail met je naam, telefoonnummer en e-mailadres zodat je kunt worden benaderd als je hebt gewonnen: redactie@macblogster.nl

Comments
7 Responses to “Winnen! 3×2 kaarten Havana Gran Finale: Alain Clark & Friends”
  1. Barbara schreef:

    Heb een geweldige avond gehad, en hij was zooooo dichtbij eeeeeh!!!!! Goeie plek, heerlijke Mojitos, fantastische optredens en het beste gezeldschap voor deze heerlijke avond. Dank je wel

  2. Claartje schreef:

    Oh zo leuk dat ik gewonnen had! Super geregeld! Alles, vanaf het moment dat ik hoorde dat ik gewonnen had, persoonlijk contact met Angela. Ondanks een wat raar eerste telefoongesprek, door mijn schuld 😉 Ik stond inderdaad gewoon op de lijst. Te gekke optreden van Alain Clark & friends. En heerlijke mojito’s Top sfeer! Ik heb genoten!

    Bedankt, Claartje

    • Macblogster schreef:

      Hoi Claartje, bedankt voor je reactie. Erg leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. De optredens waren ge-wel-dig & het geheel was goed verzorgd. Ik heb ook zeker genoten!

  3. Bernadette schreef:

    Leuke actie, ik ga ook voor een kaartje

  4. Liefje schreef:

    Daar wil ik naar toe!! Gedeeld via Twitter!

  5. Dwight schreef:

    Mmmh krijg ik ook een echte Havana!?!

  6. Anoniem schreef:

    Leuke actie!
    Lijkt mij ontzettend leuk om te winnen 😉

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,245 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

