Winactie: 1e collectie Lasting Finish Lipstick by Kate Moss

Ondanks dat Kate Moss al een tijdje het gezicht is van Rimmel London, hebben beiden besloten een stap verder te gaan in hun samenwerking. Na haar eigen kledingcollectie bij TopShop, heeft Kate nu ook voor het eerst een eigen lipstick assortiment ontwikkelt, exclusief voor Rimmel. Maak kennis met de Kate Moss Lasting Finish Lipstick collectie en maak kans op je eigen exemplaar!

Bij de ontwikkeling van haar collectie had het wereldberoemde model een zeer duidelijke visie: “ik wilde eigenlijk graag een assortiment creëren van makkelijk draagbare, klassieke kleuren die ik zelf altijd heb gedragen en prachtig vond. Dat was mijn inspiratie. Van felrode tot zachtroze en huidkleurige tinten. Er is een kleur voor iedereen en voor elke gelegenheid. Het was ook erg belangrijk voor mij dat ze fijn waren om op te hebben. Wat je ook aanhebt, er is vast en zeker een kleur die erbij past!”


De Kate Moss Lasting Finish Lipstick collectie bestaat uit 6 kleuren, waaronder Kate’s nummer 1 kleur: rood, een ultieme kleur voor een avondje uit. Haar favoriete basiskleur is kleur nummer 3. Alle kleuren zijn intens en romig met 1 enkele uitzondering: nummer 15, een superparelachtige zachtpaarse grijstint die op zichzelf gedragen kan worden als stijlstatement of over een andere kleur om er een nieuwe tint aan te geven. Net zoals Kate zelf zou doen door bijvoorbeeld een leren jack over een avondjurk te dragen.

Wil jij kans maken op een Kate Moss Lasting Finish Lipstick? | Gesloten.

  1. Laat een reactie achter waarin je laat weten welke kleur je wilt winnen: kleur 1, 3, 7 of 15. Vul wel je e-mailadres in, zodat er contact met je kan worden opgenomen indien je hebt gewonnen. Je e-mailadres wordt niet zichtbaar.
  2. Share dit zoveel mogelijk via Twitter, Facebook en/of Google+

Vanaf oktober 2011 is de Kate Moss Lasting Finish Lipstick verkrijgbaar voor €9,49 per stuk. Vanaf november 2011 is de rest van de Rimmel wintercollectie verkrijgbaar, met onder andere een Extra Super WOW Lash Mascara.

Ook interessant:
Comments
23 Responses to “Winactie: 1e collectie Lasting Finish Lipstick by Kate Moss”
  1. danielle schreef:

    Leuk! Ik ben benieuwd naar nr 3..

  2. Marlou schreef:

    Leuke actie 🙂 Ik doe mee voor nummer 7!

  3. Karin Bartho schreef:

    Nr 7 is wel heel erg mooi, ik zal ook delen op facebook

  4. Dymphi schreef:

    Nummer 7 graag!!!

  5. Karin van Loenhout schreef:

    ben heel benieuwd naar nummer 15

  6. Lisanne schreef:

    Ik wil heel graag nummer 7 ! Leuke winactie dit! De lippenstifts zien er mooi uit!

  7. Danique schreef:

    Wat een super leuke winactie! Ik doe graag mee voor nummer 7!

  8. salwavandergaag schreef:

    Super leuk! Nummer 1 zou ik wel graag willen hebben!

    salwavdgaag@hotmail.com
    whatgirlslove.wordpress.com

  9. rilana schreef:

    Zoo die zijn mooi!! kleur nummer 7 past wel het meeste bij mij denk ik!! leuke actie hoor!

  10. Eva schreef:

    Hele leuke actie ! Nr. 3 en 7 vind ik heel erg mooi !

  11. Amber Loosdrecht schreef:

    Niemand heeft kleur nr 15 gekozen. Die kies ik want ik ben erg benieuwd hoe die eruit ziet.

  12. Barbara schreef:

    Nr 7 vind ik erg mooooooiiii 

  13. Barbara schreef:

    Ik zou nr 7 wel willen winnen, erg mooie kleur

  14. glasmetwater schreef:

    Echt een leuk bericht. Ik vind het echt cool dat Kate nu ook lipstick heeft! De rode lipstick nummer 1 vind ik echt de leukste.

  15. Kitty schreef:

    Nr 1 Rood erg mooi, ben benieuwd of ie echt lang blijft zitten.

  16. Jordana schreef:

    kleur nr. 3 heel fijn!

  17. S. Nella schreef:

    ROOD (nr 1) is ook mijn kleur en anders nr 7

  18. Vido Dido schreef:

    Jippie lipstick….ik ga voor nr. 7!!!!

  19. Mildred schreef:

    Yes, lipstick. Ik ga voor nummer 7! De share heb ik gedaan via Twitter.

  20. Hassankhan schreef:

    Wauw, kleur nr. 1 rood is mijn favoriete kleur! Geweldige actie!:)

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,248 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

