De 5 hotspots van………Astrid van Aken

Naam: Astrid van Aken
Leeftijd: 28
Woonplaats: Oss
Website: www.astronomies.nl
Kan niet zonder: mijn iPhone!


Nr 1 Fashion/cosmetica item: Daily Microfoliant van Dermalogica, wondermiddel voor mijn huid.
Grootste droom: gezond blijven en het maximale uit het leven halen! Oftewel genieten van iedere dag!

Oss: Roccacino

“Oss mag dan misschien niet de meest spetterende stad van Nederland zijn, maar gezellig is het er zeker wel! Zo zit er in de Houtstraat een hele leuke koffiezaak waar ik graag kom. Ze hebben hier niet alleen de lekkerste cappuccino, maar ook de sfeer is er geweldig! Via Twitter heb ik ze leren kennen en werd nieuwsgierig. Na een bezoek te hebben gebracht was ik verkocht! Rocaccino serveert eerlijke koffie, thee, verse sapjes van biologische en fair trade oorsprong. Ook zijn eigenaren Jennefer Timisela en Ayhan Erogluis Meester Koffiezetters en vermalen ter plekke hun verse bonen. Hou je van lekkere koffie en een gezellige, artistieke, retro sfeer dan is dit de place te be!”
 

Antwerpen: Stadsfeestzaal

“Als er één stad is waar ik heel graag kom is het wel Antwerpen. Als ik in deze stad ben ga ik altijd even naar de Stadsfeestzaal. Ik vind dit winkelcentrum zo mooi! Je kan heerlijk genieten van de pracht en praal maar ook de winkels zijn erg mooi. Mijn favoriete winkel in het winkelcentrum is COS.”
 
 
 

Antwerpen: Horta

“Antwerpen is geen stad waar je maar even bent, daar is deze stad te mooi voor! Als ik er ben ga ik vaak een hapje eten bij Horta. Het is misschien wel iets duurder dan de andere eettentjes maar het eten is daar zo lekker dat het me zeker waard is. Hou je van chique en stijl dat moet je hier zeker een bezoek aan brengen! In stijl word je bediend, zoals het hoort! Horta zit achter de Stadsfeestzaal en zit dus op een ideale locatie in de stad.”
 

Veghel: Bek Boeken

“Ik lees heel graag boeken en dan heb ik ook nog eens de tik om geen boeken te huren maar te kopen. De reden waarom dat zo is, komt mede door deze mooie boekhandel. Het is echt de mooiste die ik ken! Iedere keer is het weer een feest om hier naartoe te gaan. Ik kan uren in deze winkel rondlopen en genieten van de sfeer. Naast boeken verkopen ze ook kantoorartikelen, luxe pennen en materialen voor kunst. Wil je echt een mooie boekhandel zien dan moet je hier zeker een bezoek aan brengen!”


Uden: Hout Brox

“Misschien niet de meest originele van mijn vijf hotspots maar voor mij wel een bijzondere! Het is zeker vijf jaar geleden dat ik hier gewerkt heb tijdens mijn studie. Ik werkte hoofzakelijk als klantenservice medewerkster. Met heel veel plezier heb ik hier gewerkt en nog steeds kom ik hier om mijn kleding te kopen en leuke accessoires te scoren. Het is niet alleen een hele mooie en gezellige winkel maar ook de service staat hoog in het vaandel. Wil je in een mooie warenhuis shoppen waar service heel belangrijk is dan moet je hier zeker een keer geweest zijn!”

 
 

Wil je ook jouw 5 hotspots delen? Stuur een e-mail naar redactie@macblogster.nl

 

Ook interessant:
Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,554 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

