WINACTIE: Lancering Nederlandse webshop voor curvy ladies

Win dit suède gilet!

Heb je curves en ben je het zat dat jouw maat als 1e weg is uit het kledingrek in jouw favoriete kledingwinkels? Ja, lees vooral verder, want redding is nabij. Sinds 1 november 2011 kun je fashionably online shoppen bij Big on Fashion, dé Nederlandse webshop voor hippe damesmode in maat 42 t/m 56. Om dit te vieren, mag Macblogster een suède gilet ter waarde van €199,- weggeven.

Omdat ik over voldoende curves beschik (tits en hips), overkomt het mij vaak dat mijn maatje 42 niet meer verkrijgbaar is. Aangezien ik niet de enige ben, heb ik mij altijd verwonderd over het gegeven waarom er niet meer grotere maten in de rekken hangen bij grote winkelketens. Zeker omdat een groot deel van de Nederlandse bevolking maat 42 of hoger heeft. Toch blijft het lastig om te slagen voor leuke kleding in die maten. Het is er niet óf het is al weg.

Daarom introduceert Big on Fashion kleding voor fashionistas met een maatje meer. Mooie, stoere, trendy en sexy kleding voor elk figuur en elke smaak, speciaal ontworpen om je figuur te accentueren en te verhullen waar wenselijk. Via de webshop kunnen vrouwen met maat 42 t/m 56 eenvoudig online trendy kleding kopen, immers mode houdt niet op bij een maatje meer. En omdat de collectie ingekocht wordt in Scandinavië, voorloper op het gebied van mode voor curvy women, zijn de merken die Big on Fashion verkoopt vrijwel uniek.

Oprichters Karin Mudde en Maaike van der Voet zijn Big on Fashion gestart om een trendy kleding-alternatief te bieden voor een doelgroep die nog niet goed bediend wordt door de gevestigde fashion orde. “Wij willen vrouwen mooi en goed kleden. Skinny jeans maar dan geschikt voor een dame met maat 46, waarom niet? Iedereen wil toch graag hippe kleding dragen? Wij willen geen-grote maten-mode. Onze droom is om dé webshop in deze categorie te worden van Nederland. De markt heeft duidelijk behoefte aan zulke initiatieven.” Tientallen interviews en gesprekken met vrouwen, sterkten hen in die mening, waardoor de ontwikkeling van een webshop een logische resultaat was.

Winactie! |Gesloten.

suède gilet van Yppig

t.w.v. €199,-

Vanwege de lancering van Big on Fashion mag Macblogster een super zachte suède gilet van het Deense merk Yppig weggeven t.w.v. €199,- (mt 44 t/m 56). Om hiervoor in aanmerking te komen, moet je het volgende doen:

  1. Bekijk de herfst/winter 2011 collectie op www.bigonfashion.nl 
  2. Deel 3 kledingstukken die jij het leukst vindt, via Facebook Twitter en/of Hyves.
  3. Dit doe je door op het plaatje van het kledingstuk te klikken
  4. en vervolgens rechtsboven op de Facebook Twitter en/of Hyves buttons te klikken.
  5. Reageer op deze blog post door te laten weten dat je meedoet & de 3 kledingstukken hebt gedeeld.
  6. Vul wel je e-mailadres in, zodat er contact met je kan worden opgenomen als je hebt gewonnen.

Veel succes!

Ook interessant:
Comments
13 Responses to “WINACTIE: Lancering Nederlandse webshop voor curvy ladies”
  1. Macblogster schreef:

    Beste dames, bedankt voor jullie deelname. De winnares van de winactie:

    Desirée!

    Als je reageert op het mailtje dat ik je toe stuur, zal de suède gilet naar je worden toegezonden.
    Veel plezier ermee!

  2. Anoniem schreef:

    Alsnog mijn email… beetje laat, maar nog net op tijd hoop ik.

  3. Natasja schreef:

    Een mooie gilet maar ik pas het niet (ik heb mt 38) dus ik doe niet mee. Als je nog eens een keer kleding weggeeft in mijn maat doe ik zeker mee

  4. Anoniem schreef:

    Owja, en uiteraard heb ik ook nog even het bewuste suede gilletje van Yppig gedeeld! IB

  5. Anoniem schreef:

    Ik heb ook gedeeld!
    En wel de volgende 3 kledingstukken:
    Lila tuniek Deluca;
    Nougat tuniek Veto;
    Kort speels Zhenzi jurkje met print.
    Hoe kan ik wel mijn email adres opgeven zonder dat het gelijk openbaar is?
    Mailen, kan dat?
    IB

    • MacBlogster schreef:

      Bedankt voor je deelname. Als je je e-mailadres invult in het vakje ‘e-mail’ bij het reactieformulier, wordt het niet zichtbaar. Kijk maar bij de andere reacties, bij hen zijn de e-mailadressen ook niet openbaar.

  6. Amber Loosdrecht schreef:

    Ik heb ook gedeeld via twitter en ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag winnen

  7. Carmen schreef:

    Eindelijk een kleding actie, daarom vind ik het jammer dat ik net niet mee kan doen. Mijn maat is maat 42 😦

  8. Mireille schreef:

    Ik doe mee en heb de volgende drie kledingstukken gedeelde via facebook

    – Donkerblauwe Millitair colbert
    -Kort speels jurkje met print Zhenzi
    -Suede Gilet Yppig

    Ben benieuwd leuke winactie 🙂

  9. Mildred schreef:

    Ik ga wel voor een super mooi giletje. Ik doe dus ook mee en heb 3 kledingstukken gedeeld via Twitter. Dat zijn de Gebreide Vest Met Korte Mouw Yppig, Grofgebreide Legging Yppig Grijs, Doorschijnend Bloesje Replace Zwart. Ik hoop dat ik win!!!!!

  10. Desirée schreef:

    Ik doe mee en heb de volgende 3 kledingstukken gedeeld via Facebook:
    – Lila Tuniek Deluca
    – Zijdezacht Lila Suède Gilet Yppig
    – Zacht Lammy Jasje Veto.

    Superleuk giletje, die zie ik mijzelf wel dragen 😉

    Heel veel succes ook voor alle anderen die meedoen!

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,248 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

