Tadaaaa: here’s the tattoo

Zoals ik al eerder liet weten in mijn post Op zoek naar dé tattoo, wilde ik al sinds 2008 een tattoo. Omdat ik niet precies wist wat voor 1 ik wilde en op welk lichaamsdeel het moest prijken, bleef het lange tijd enkel bij een gedachte. Anno 2011 ben ik uiteindelijk binnen gestapt bij tattoo artieste Cute Karin en haar de vrijheid gegeven een mooie tattoo voor mij te ontwerpen, met in elk geval een strikje erin én kralen. Tja, ik ben immers een meisje.

Zie hier eindelijk het resultaat:

Zelfs als je op je tanden bijt tijdens het zetten van een tattoo, moet je er op je paasbest uit zien 🙂

My Outfit: Blazer: Super Star | Rok gedragen als jurk: Malene Birger | Ceintuur: Primark| Nagellak: BeYu

Ook interessant:
Comments
9 Responses to “Tadaaaa: here’s the tattoo”
  1. very feminine! heel mooi gedaan, vind het juist te gek een tattoo met girly touch, helaas ben ik allergisch voor haarverf en henna, dus dat zal dan ook wel zo zijn met tattoo ink, anders zou ik het echt wel weten….carebears, cupecakes en het disney castle lol

  2. yramarys schreef:

    wauw mooie tattoo!=) Ik zit zelf nog erg te twijfelen of ik later eentje wil.

  3. acupofladieslike schreef:

    Wow heel mooi, vooral met die kleuren.

  4. MacBlogster schreef:

    Bedankt voor de leuke reacties! Pijnlijk was het zeker, maar ik ben er über blij mee.

  5. Ik hou niet zo van kleur, maar vind het je erg mooi staan

  6. theartismakeup schreef:

    vind hem geweldig meid! veel plezier van dit mooie stukje versiersel 😀

  7. Anoniem schreef:

    Fabulous!!! Geweldig mooi, i love tattoo’s on chicks! Past volgens mij helemaal bij jou!
    Zo zie je maar, goed doordacht is vaak geweldig uitgevoerd!

  8. Pamela schreef:

    Woaahhh ziet er mooi uit!!! En pijnlijk! 😉

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,246 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

