MIJN FOTO IMPRESSIE: Parcours de la Mode

Zaterdag 5 november 2011 kreeg ik een privé rondleiding op de Parcours de la Mode, in verband met Résidence de la Mode, waar ik het al eerder over had. Tijdens de rondleiding kreeg ik de kans om met verschillende ontwerpers te praten over hun werk en werden mijn vragen op sympathieke wijze beantwoord. Helaas heb ik nu pas de tijd gevonden om de foto’s online te plaatsen, maar het evenement loopt nog tot 20 november 2011. Als je er nog niet bent geweest, adviseer ik je het programma te bekijken en er alsnog een kijkje te nemen. Zeker als je van  jonge ontwerpers houdt en graag enkele unieke kledingstukken en accessoires wilt aanschaffen.

Het Parcours de la Mode is een route langs 12 punten in de binnenstad van Den Haag, waarbij je o.a. de grote gallery store Le Magasin de la Mode en tijdelijke pop-up stores, ingericht als expositieruimtes door Nederlandse modeontwerpers, aandoet. Ik ben langs 5 punten geweest. Zie hier mijn foto impressie:

Ook interessant:
Comments
2 Responses to “MIJN FOTO IMPRESSIE: Parcours de la Mode”

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,554 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

