DRESS TO IMPRESS: mijn favoriete Dr Martens

Vorige maand was ik in Londen.  Ondanks dat ik niet enkel wilde shoppen, was ik wel van plan om in elk geval met een paar kick-ass Dr Martens terug te komen (het liefst met leopard skin), om te combineren met een skinny jeans en leren jasje. Very Fashionable:

Helaas heb ik ze niet gevonden, maar lang leve de webshop! Of eigenlijk niet…… Er zijn zoveel mooie modellen, dat ik niet meer weer welke ik graag wil hebben. Niet iedereen is weg van de originele Dr Martens schoenen, maar ik vind ze echt hip, vooral de nieuwe modellen. Afhankelijk van de manier waarop je je outfit styled, worden ze op en top fashion. Check out mijn favourite selection:

Boven Zwart faux leren jack: H&M | Jeans: MET | Tas: Vlieger & van Dam | Laarsjes: Dr Martens

Links Colbert: Twenty8Twelve | Leren broek: Balmain | Schoenen: Dr Martens

Rechts Bruin leren jack: Les temps des cerices | Jeans: &DENIM jeans H&M | Leren tas: H&M | Schoenen: Dr Martens

Ook interessant
Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,245 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

