De 5 hotspots van………fashion blogger Sharmila Wairata

Naam: Sharmila Wairata
Leeftijd: 26
Woonplaats: Rotterdam
Website: www.justsayin.nl
Kan niet zonder: mijn Blackberry

Nr 1 Fashion/cosmetica item: Rouge Diorific – Christian Dior
Grootste droom: gezond blijven en genieten van het leven. Alles eruit halen wat erin zit!

 

Rotterdam: Wereldeethuis Bazar 

“Als ik niet precies weet waar ik trek in heb, is dit multiculturele eethuis een uitkomst. Hier vergeet ik even dat ik me in een Nederlandse stad bevind. Ik kom graag in dit restaurant, want voor een toegankelijke prijs krijg je hier een heerlijk, groot (halal) gerecht voorgeschoteld. Ook de muntthee die ze hier inschenken is een echte aanrader!”
 
 
 

Rotterdam: Westelijk Handelsterrein 

“Een perfecte plek voor mij om te genieten van een drankje tot in de late uurtjes. Het Westelijk Handelsterrein beschikt over diverse (cocktail)bars, cafés en restaurants zoals o.a. Biblio, Pakhuis 15 & Rosso van Herman den Blijker. Het is een bijzondere locatie met een stukje Rotterdamse historie. Er hangt hier altijd een fijne sfeer en er worden ook vaak (nieuwe) exposities tentoongesteld.”
 

Maastricht: Hotel Les Charmes 

“Voor werk  moest ik laatst in Maastricht zijn. Hier verbleef ik in dit kleine, charmante hotel. Het hotel heeft 15 kamers en bevindt zich op loopafstand van gezellige restaurants en cafés.  De service is hier geweldig en de broodjes die worden geserveerd bij het ontbijt kunnen haast niet verser! Een ideaal hotel als je van plan bent een weekendje Maastricht te boeken.”
 
 
 
 

Rotterdam: Lebkov & Sons

“Eigenlijk ben ik geen echte koffiedrinkster. Ik drink namelijk alleen cappuccino’s of latte‘s. Hoe meer melk en suiker in mijn koffie, hoe beter! De latte‘s bij Lebkov zijn voor mij een echte aanrader. Als ik hier ben, bestel ik standaard een  Soja Latte. En tegen de pasta met zongedroogde tomaten en mozzarella, zeg ik ook geen ‘nee’! Een ideale plek voor een lunch/werk afspraak.”
 
 

Rotterdam: Sumo Binnenrotte

Met een poes en een kitten in huis die de namen; Sakura & Kioko dragen, kan ik niet anders dan van sushi houden! De kleine Japanse hapjes zijn een lust voor het oog en een weldaad voor mijn smaakpapillen. Vaak kom ik er samen met mijn vriend en  onze vrienden. Heerlijk genieten van sushi, wasabi en Japanse thee. De perfecte afsluiter op zo’n avond is voor mij het mango-papaya ijs. Mmmm! Ik moet er snel weer een nieuwe afspraak maken…
 

Wil je ook jouw 5 hotspots delen? Stuur een e-mail naar redactie@macblogster.nl

 

Ook interessant:
Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,248 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

