Valentine favourites + WINactie:

Binnenkort is het Valentijnsdag, dé dag der commerciële liefde. Of je dit nu wel of niet viert, je kunt er niet omheen tijdens het shoppen en zelfs niet online. Ook op Macblogster wordt er aandacht aan besteed. Je kunt zelfs een leuke prijs winnen: de limited edition ‘Valentine’s Oil’ van hannah®. Goed ter bevordering van je slaapkamer geluk. Gelukkig maar, ik mag namelijk 10 flesjes weggeven. Wil je er 1 winnen? Lees dan vooral verder en bekijk ook onderstaande Valentine favourites; want hoe je het ook draait of keert, het is altijd leuk om jezelf of een ander te verwennen. En zeg nou zelf 14 februari is best een goed excuus om onderstaande favourites te kopen.

Energieopwekkende thee hartjes


 

Thee hartjes | Tea hearts.com

Biologische groene thee in de vorm van hartjes. Gezond en sensueel, of gewoon lief. Het is handig om te weten dat groene thee een natuurlijk stimulerend middel is, het heeft dezelfde werking als koffie. Voor €7,95 koop je 12 hartjes in een mooie cadeauverpakking, verkrijgbaar in verschillende kleuren. Klik op de roze link om terecht te komen op de website van de Nederlandse webshop.
 
 
 
 

Sexual Chocolate...

Lovechock | Lovechock.nl

Lovechock is geen ordinaire chocolade, het is 100 % biologisch en tevens lustopwekkend. Daarnaast is het handgemaakt van de beste cacao uit Ecuador en vrij van melk, suiker of soja. Doordat de cacaobestanddelen in Lovechock niet hoger verhit zijn dan ongeveer 49 º C, zijn de ‘lovechemicals’  en  anti-oxidanten nog intact. Er wordt gezegd dat Lovechock je een weldadig, prettig gevoel kan geven en het je sensuele energie kan versterken. Kopen dus….

 

De nieuwe geur van Roberto Cavalli

Roberto Cavalli | Parfum

Volgens Roberto Cavalli is “a strong personality the sexiest thing”. Als je dus indruk wil maken op je geliefde, zul je aandacht moeten besteden aan je zelfvertrouwen. Uiteraard doe je dit volgens meneer Cavalli door je zelf te besprenkelen met zijn allernieuwste geur Roberto Cavalli. Een levendige en sensuele geur, stimulerend en hypnotiserend vanaf het allereerste contact, aldus het persbericht. Sommige vrouwen wachten om opgemerkt te worden, maar de vrouw met Roberto Cavalli op, gaat niet onopgemerkt voorbij.

Roberto Cavalli is vanaf nu verkrijgbaar bij parfumerieën en warenhuizen voor Є46 (30 ml Eau de parfum).

 

Hartverwarmende sjaal van Mexx

Sjaal met hartjes | Mexx.nl

Mochten parfum en liefdeschocolade niet voldoende zijn om in Valentijnssferen te geraken, dan zal deze hartverwarmende sjaal van Mexx, speciaal ontworpen om Valentijnsdag dit jaar op een speciale manier te vieren, enigszins helpen. De lange sjaal met hartjes is nu al verkrijgbaar voor €19,95 in de Mexx webshop en vanaf begin februari 2012 verkrijgbaar in alle Mexx winkels.

 
 
 

Little red dress van Sunday Monday

Cardigan dress | Sunday Monday.nl

Als je een sjaal te simpel vindt en liever opvallend en sensueel voor de dag komt, dan ben je bij Sunday Monday aan het juiste adres. Behalve dat deze sensual little red dress erg vrouwelijk is, kun je het ook nog eens op 3 verschillende manieren dragen. Hierdoor ben je dus op elke Valentijns situatie voorbereid. Ondanks dat het een jurkje is, kun je het als lange vest of wikkelvestje dragen. Daarnaast maakt de diepe V-hals het geheel sexy en stijlvol. Perfect voor elke mood!

De cardigan dress van Sunday Monday is online verkrijgbaar in de maten small, large en extra large. Klik op de roze link om naar de webshop te gaan van Sunday Monday.

 

Nieuw van Lancôme


 
 

Rouge in love | Make-up

What’s in a name…. Op de dag van de liefde draag je uiteraard 1 van de 24 kleuren van de nieuwe lipstick lijn Rouge in Love van Lancôme, wereldwijd verkrijgbaar vanaf februari 2012. Behalve lipsticks worden er ook 24 verschillende kleuren nagellak gelanceerd onder de naam Vernis in Love.

Rouge in Love en Vernis in Love zullen respectievelijk verkrijgbaar zijn voor €27,50 en €14,99 bij parfumeries waar Lancôme wordt verkocht.

 
 

Winnen:

Limited edition massage oil hannah®

Niets is zo intiem, weldadig en vooral romantisch, als een uitgebreide lichaamsmassage door je geliefde. Daarom introduceert hannah® speciaal voor Valentijnsdag een unieke limited edition Valentine’s Oil. Vanwege de gouden combinatie Macadamia- en Arganolie, heeft  de speciale Valentine’s Oil een ontspannend effect op het lichaam. Ook zorgt het voor een intensieve voeding van je huid en een preventieve bescherming tegen huidveroudering. Goed nieuws: jij kunt een flesje limited edition Valentine’s Oil winnen van 100 ml, ter waarde van €14,50. Hello love and bye bye droge huid. Bye bye eczeem en striae!

Voor verkoopinformatie, zie huidcoach.nl

 

Wat moet je doen om hannah® Valentine’s Oil te winnen?
  1. Laat een reactie achter dmv je e-mailadres, Facebook of Twitter account, zodat zodat je kunt worden benaderd als je hebt gewonnen.
  2. Wil je extra kans maken? Meld je aan voor de nieuwsbrief (rechts bovenaan mijn blog),
  3. De winactie loopt t/m zondag 5 februari 2012.

 
 

Ook interessant:
Comments
15 Responses to “Valentine favourites + WINactie:”
  1. Miriam schreef:

    Ohh ja!! Lijkt me heerlijk die massage olie! Als uk niet verwend word door een leuke vent meld ik me wel bij jullie voor wat verwennerij! 🙂

  2. norma Jess schreef:

    Die massageolie lijkt me helemaal geweldig! Kan ik manlief lekker verwennen met een heerlijke massage op valentijnsdag 🙂 of……hij mij . Ik volg je via Facebook met mijn eigen naam Norma Jess en mijn mailadres is normajess@live.nl. Ik meld me ook gelijk even aan voor de nieuwsbrief! Te gekke site!!

  3. Diana van der Meijde schreef:

    Wat een heerlijke actie zeg, ik waag graag een kansje! zowel hier als op twitter @dvdmeijde73 en facebook volg ik je .

  4. Anita schreef:

    Ik wil graag de hannah® Valentine’s Oil winnen!

  5. Malida Harry schreef:

    Ik doe anders nooit mee met winacties, but I’m feeling lucky en ik kan nu wel wat anti striae- producten gebruiken 😉

  6. sheila fredrik schreef:

    heerlijk, m’n excotische huidje kan in deze koude wintermaanden wel wat extra’s gebruiken

  7. sheila fredrik schreef:

    Heerlijk, m’n excotische huidje kan in de koude wintermaanden wel wat extra’s gebruiken!

  8. Dymphi schreef:

    Jaaaaaa, massageolie!!! Wat zullen wel lekker zacht en ontspannen worden!

  9. Simone schreef:

    Bye bye striae..??Love it already!!
    En dan laat IK mij is heerlijk masseren!!

  10. chucky1012ke schreef:

    Hallo Mac Blogster! Ik wist niet dat ik kon kiezen uit bovenstaande art.! Maar ipv de thee zou ik de dress willen! In de maat xl! Dank je! Fijne dag en een prettig weekend!:)

  11. Lisanne schreef:

    De hartjes sjaal ziet er leuk uit!

  12. Nancy schreef:

    Supercalifragilisticexpialidocious deze wedstrijd ! I ❤ it !

  13. Mildred schreef:

    Doe mij maar ook een fles massageolie. Leuke actie weer. Ik wil wel winnen.

  14. Ike schreef:

    Valentijnsdag staat voor de deur en ik ben een theeleut! Leuk zijn de theehartjes!:)

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,246 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

