Macblogster in tijdschrift Margriet

Op 5 december 2011 plaatste ik deze foto’s op Facebook in verband met een fotoshoot voor het tijdschrift Margriet, gestyled door styliste Edith Dohmen van Style has no Size. Er werden 5 trotse dames met curves gefotografeerd voor een februari nummer van het bekende tijdschrift, waaronder ook ik dus. Tijdens de shoot werd ik helemaal gretig van de outfits die voorbij kwamen en door Edith waren geselecteerd voor de shoot. De bruine sleehak pumps die je op de rechter foto ziet, heb ik naderhand ook direct gekocht!

Anyway, na weken wachten zijn de foto’s, inclusief kort interview, eindelijk te zien in de Martgriet die verkrijgbaar is op 17 februari 2012! Ik ben erg benieuwd! Hier alvast een sneak peak:


De foto is enigszins wazig omdat mijn nicht snel een foto heeft gemaakt toen ze dit in de Viva zag 🙂

Ook interessant:
Comments
3 Responses to “Macblogster in tijdschrift Margriet”

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,552 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

