Fashion Musthave: Biker Chic Style

Ooit had ik het perfecte leren jasje, gescoord in een boetiek voor een mooi prijsje. Ik sliep en at er in. Volgens mij ligt het ergens op zolder, het is namelijk een maat 36 jasje. Inmiddels draag ik geen maat 36 meer, maar een welgevormde maat 42. Hierdoor wordt het scoren van het perfecte leren jasje iets moeilijker, omdat dit vaak een maat is die als 1e weg is, vooral als het dope ass kleding betreft waar een mooi en acceptabel prijskaartje aan hangt.

Toen ik de nieuwe spring collectie van Expresso zag, werd ik dan ook erg blij vanwege de leather look jasjes die verkrijgbaar zijn tot en met maat 44. Geen echt leer, maar best oké genoeg om mijn bankpas te gebruiken. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de overige items uit de collectie die ik wel zou willen scoren! Check it out en bekijk ook meteen de stoere, but stylish Tom Ford bril en Diesel enkellaarsjes die ik onlangs heb gekocht. Het volgende item op mijn ‘to buy’ lijstje is de zwarte broek met witte bies. Welk item zou jij graag willen scoren?

1 & 2: Expresso faux leather jacket €119,95 | 3: Tom Ford zonnebril €212,-| 4: Expresso blauwe broek €89,95 | 5: Diesel enkellaars €240,- | 6: Expresso gehaakte trui €89,95 | 7: Expresso riem €34,95 | 8: Expresso zwarte broek €99,95

Ook interessant:
Comments
9 Responses to “Fashion Musthave: Biker Chic Style”
  1. mrsgravesteijn schreef:

    very nice! die broek is super tof. Ik heb vorig jaar Muubaa ondekt, prachtige jasjes, en de mijne destijds met 40% korting gescoord. Ken je dat merk?

    • MacBlogster schreef:

      Ja, cool hè! Muubaa ken ik niet, maar ik heb het net gegoogled: allemaal leren jasjes!!! Wauw. Ik kan me voorstellen dat je erg blij was met die 40% korting!
      Bedankt voor de tip!

  2. Els & Liesbeth schreef:

    Waah, die schoenen.. must. have. now *kwijl* 😀 – Liesbeth

  3. Norma schreef:

    Serieus dit heb ik nog nooit gehad kan niet kiezen helemaal mijn stijl

  4. LindaB schreef:

    Ik vind alles zeer mooi! Maar de twee jasjes en de blauwe broek springen er wel uit voor mij.

  5. Mildred schreef:

    Dat is mij te heftig dat blauw. Ik ga voor de zwarte jas en de bril!

  6. Bellachique schreef:

    Mooie musthaves. ik zou de trui en blauwe leren jackie wel willen hebben.

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,554 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

