Welke rode lippenstift past het best bij jouw huidskleur?

v.l.n.r: Diane von Furstenberg Najaar 2012 | Ken Pao, PopCycle Magazine | Kate Moss Lasting Finish Lipstick
v.l.n.r: Backstage Dior | M.A.C. Lipstick | NARS Lipstick
 

Een beauty klassieker die nooit verdwijnt, is het hebben van rood gestifte lippen. Over het algemeen worden rode lippen voornamelijk met seksualiteit geassocieerd, terwijl in andere, vaak artistiekere kringen, het dragen van rode lippenstift juist erg vintage is. Omdat het een opvallende kleur is, vinden veel vrouwen rode lippenstift te heftig. Vaak omdat ze bang zijn dat ze er bleker door lijken of bestempeld worden als dame van lichte zeden.

Gelukkig zijn er verschillende tinten rood en is de ene rode lippenstift de andere niet. Kortom het gebruik van de juiste rode kleur kan een positieve invloed op je uitstraling hebben. Je moet alleen weten welke kleur rood het beste bij je huidskleur past. Maar goed, hoe kom je hier achter? Michelle Phan knows. Zij vertelt in het onderstaande filmpje welke 3 methodes je kunt toepassen om te achterhalen welke kleur rood jij nodig hebt:

Ook interessant:
Comments
5 Responses to “Welke rode lippenstift past het best bij jouw huidskleur?”
  1. Didi schreef:

    Wat een leuk artikel en handig filmpje!

  2. Mildred schreef:

    Bordeaux past goed bij mij, ik zou wel knalrood willen gebruiken maar daar moet ik nog over na denken. Mischien durf ik het ooit.

  3. Héél leuk artikel 🙂 Toevallig, ik heb vanmiddag die video van Michelle Phan gekeken en nu kom ik hem weer tegen 🙂 Maar toen ik de video voor de eerste keer zag had ik echt zoiets van: Wat doet die nu? Schrijft ze nu echt met lippenstift op die canvas?! :p
    xXx ProjectBeautyFashion

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,549 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

