WINactie: Marc Jacobs introduceert Petite Flowers on the go!

De afgelopen maanden heb ik verschillende overheerlijke (nieuwe) geuren aan mijn parfum collectie kunnen toevoegen. De geuren die er wat mij betreft echt uitsprongen waren Roberto Cavalli Eau de Parfum en Rumeur van Lanvin. Deze worden zeker aan mijn lijstje met favoriete geuren toegevoegd. Tja, I just love perfume! En omdat ik vast en zeker niet de enige ben, geef ik 1 van de 2 limited edition ‘Petite Flowers on the go!’  weg van Marc Jacobs.

1 van de limited edition Petite Flowers on the go!

De Petite Flowers die eind maart 2012 gelanceerd worden en in beperkte oplage verkocht zullen worden, zijn Daisy en Daisy eau so fresh. Beide geuren verschijnen in een petite verpakking die je gemakkelijk kunt meenemen. ‘Spray and go’ dus. Erg handig voor in je tas.

Daisy Petite Flower met retro bloemblaadjes

De goudkleurige Daisy en de roze Daisy eau so fresh, zijn verpakt in een ronde glazen bol met daar omheen retro-chique bloemblaadjes. Een knipoog naar de originele Daisy flacons. Fris en vrouwelijk, elegant, maar niet al te serieus.

Daisy, de Petite Flower die je kunt winnen via Macblogster, bevat o.a. wilde aardbei, viooltjesbladeren en robijnrode grapefruit, muskus en jasmijn bloemblaadjes. Kortom, met de lente in aantocht, is dit een geschikte geur om helemaal in de mood te raken voor een periode waarin er (hopelijk) volop zonnestralen te zien zullen zijn.

En zo ziet het flacon eruit zonder de bloemblaadjes

Marc Jacobs Petite Flowers On The Go! bevatten 20ml eau de toilette en kosten €35,00 per stuk en zijn in gelimiteerde oplage verkrijgbaar vanaf eind maart 2012.

Winnen! | Gesloten.

Wil jij in aanmerking komen van de limited edition Daisy Petite Flower on the go!, check out wat je hiervoor moet doen:

  1. Meld je aan voor de nieuwsbrief aan de zijkant van mijn blog
  2. Deel dit bericht via Facebook en/of Twitter
  3. Laat een reactie achter. Vul je e-mailadres in, als je niet reageert via je Facebook- of Twitter account. Ik kan dan nl contact met je  opnemen als je hebt gewonnen.
  4. Je kunt meedoen t/m 25 maart 2012
Ook interessant:
Comments
27 Responses to “WINactie: Marc Jacobs introduceert Petite Flowers on the go!”
  1. Hele leuke winactie! Ik zou ‘m alleen al willen hebben om de verpakking 😛

  2. mysupersweetlife schreef:

    Wat een geweldige prijs, deze parfum staat bovenaan mijn wishlist,. Als het goed heb ik me nu ingeschreven voor de nieuwsbrief. Ik hoefde mijn mailadres niet in te vullen, klopt dat?
    Ik heb het getweet via mijn account @SuperSweetLife. Ik heb je facebook pagina ook geliked! Mijn mail adres is MySuperSweetLife@hotmail.nl
    Nu maar duimen want deze parfum vind ik zo leuk!
    Liefs

  3. Sandra Jonker schreef:

    Wat een heerlijk geurtje, een vriendin van me heeft het ook.
    Echt heerlijk voor de aankomende zomer.
    Het flesje is echt prachtig.
    Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief, en ik follow je op twitter @xsajo

  4. Maya schreef:

    Leuke winactie! Daisy is echt mijn lievelingsgeur! Ik doe mee.. 😀 ik ga mij aanmelden op de nieuwsbrief en zal het bericht via twitter delen. Succes met kiezen, liefs, Maya

  5. @nathaliebosman schreef:

    Super! ♥ Ik doe met liefde mee, volg je op twitter en heb retweet 🙂
    @nathaliebosman
    Ingeschreven voor de nieuwsbrief !
    En nu heel hard duimen ♥

  6. Katjavddoelen schreef:

    Tja, beetje dom van me om al een poos op de hoogte te zijn van deze “heerlijke” winactie, en dan pas net op het nippertje actie te ondernemen… Maar goed, het is nog 25/03/2012 dus ik waag het er absoluut op. Aangezien ik een echte parfum addict ben (lekker ruikende geurtjes dan hè;-) ). En dit geurtje beloofd veel goeds, want de combinatie van wilde aardbei, muskus, jasmijn/viooltjes bladeren, robijn rode grapefruit …. dat lijkt mij de ultieme prikkeling voor je zintuigen. Qua formaat geschikt voor in je tas, dus dat betekent niet langer een excuus om niet lekker te ruiken want dit flesje kan overal mee naartoe… ❤ XOXO, KatjavdDoelen

  7. Sheila schreef:

    Heerlijk! Ruiken naar bloemen…

  8. Jacoba Lamers schreef:

    Mmmmm. Lijkt me heerlijk… Ik ding graag mee!!!!!

  9. Gloria schreef:

    De foto maakt me al blij. Heb m vanmiddag geroken en werd nog vrolijker.

  10. Ilona Beckers schreef:

    Ik doe heel graag mee.. Ik heb de actie gedeeld en me ingeschreven voor de nieuwsbrief.. Ducces met deze topactie en voor iedereen die meedoet: Heel veel succes 🙂
    Groetjes Ilona

  11. Mildred schreef:

    Een mooie parfumfles betekent vaak een lekkere geur. Natuurlijk doe ik weer mee als trouwe lezer van je blog.

  12. bijenkoniging schreef:

    bbbbzzzzzz Ik kan niet verbloemen dat ik me als een bij voel aangetrokken tot de nectar van Daisy Petite Flower. Meant to be… voor de bijenkoningin?! FB Like!

  13. Anita schreef:

    Ik doe mee!

  14. Sheila schreef:

    Flowers in the air…..(and maybe in my purse)!

  15. Chantal Beerepoot-Bakker schreef:

    Natuurlijk doe ik graag mee met deze heerlijke actie! Alleen de verpakking/het flesje is al prachtig, dus dat het met het geurtje wel goed zit geloof ik direct! Ik volg jullie nu ook via @echantyb, heb mij uiteraard aangemeld voor de nieuwsbrief en like you on Facebook!

  16. chucky1012 schreef:

    Heerlijke fruitige en bloemige geur in een prachtige bottle!:)
    Naam: Ike
    Email: dots_223@hotmail.com
    Twitter: @chucky1012
    FB: Homemadepicturemania Sao Nonac

  17. Mirjam Jaas schreef:

    Wooow te gek, dat mooie geurtje moet wel lekker ruiken zoals hij eruit ziet. Zo mooi!! ik doe heel graag mee met deze te gek gave actie ben ook blij je Blog te lezen.. super en succes!!
    Groetjes Mirjam

  18. Lisanne schreef:

    Leuke actie, ben benieuwd naar de geur!! Ik was al ingeschreven voor de nieuwsbrief en heb het ook getweet: @lisanne2212

  19. Ellen Verbunt schreef:

    Flower power! Ben heel benieuwd hoe dit madeliefje van Marc Jacobs ruikt. Ik spaar parfumflesjes en dit zou een hele welkome aanvulling zijn. Ik vind de flacon heel mooi vormgegeven.

  20. Petra le Vels schreef:

    Gaaf zeg en vooral heel erg lekker! Gedeeld via facebook en uiteraard schrijf ik me in voor de nieuwsbrief. Tis een droom van een parfum.

  21. Jilke schreef:

    Wow deze is echt LEUK! En ook nog eens lekker:)

    Uiteraard even gedeeld op Twitter (@jilkejansen) en Facebook (Jilke Zjiel)

  22. natasja kroneman schreef:

    whoeperdewhoepsie een hele leuke aktie, ben benieuwd naar de geur.ingeschreven voor de nieuwsbrief, like en deel via facebook, volg en RT via twitter. nu duimenduimenduimen…XX…..

  23. Annefleur schreef:

    Supper lief om te zien en ruikt vast ook heel erg lekker.
    Ik heb de actie gedeeld op facebook @Anne Fleur

  24. Sanna schreef:

    Wat leuk zeg, ik kende het geurtje nog niet. Lijkt me erg lekker!

  25. teddlicious schreef:

    Oooh ik doe heel graag mee! Dit geurtje heb ik al zo vaak geroken in de winkel, maar vond hem steeds te duur… Ik heb me geabonneerd op je nieuwsbrief en ik heb getweet: @teddlicious.
    🙂

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,245 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

