Shopping @ Nelly.com

Een aantal van jullie kennen vast en zeker de nieuwe concurrent van Asos.com en H&M.com al: Nelly.com. De webshop die in december 2011 ook in Nederland werd gelanceerd, wordt met de dag populairder. Omdat ik weet dat een aantal dames nog niet op de hoogte zijn van het bestaan van dit nieuwe shop walhalla, besteed ik er toch even aandacht aan ook al is het aantal maanden na dato. In mijn optiek is het altijd fijn om er een nieuwe (online) shopping spot bij te hebben, en waarom zou ik dit niet met jullie delen :-).

Ik moet bekennen dat ik er nog steeds niet aan toe ben gekomen om er iets te bestellen, maar het is mij opgevallen dat Nelly.com een begrip is in zowel mode- als bloggerland, dankzij de meer dan 800.000 unieke bezoekers per week. Om die reden is de in 2003 opgerichte webshop inmiddels dé nummer 1 webshop van Scandinavië. Al met al redenen om ook webshops te openen in Oostenrijk, Duitsland en Nederland.

Op Nelly.com vind je alle trends op gebied van fashion en beauty, maar dan de betaalbare versie. Daarnaast worden er ook high end merken verkocht als French Connection, Dagmar, Filippa K, Velour, Jeffrey Campbell.

Ken jij Nelly.com al en heb je er al iets besteld?

Ook interessant:
Comments
11 Responses to “Shopping @ Nelly.com”
  1. conny schreef:

    Leuke jurkjes besteld!! goede service , bij vragen snel antwoord en retouren ook goed geregeld 🙂

  2. teddlicious schreef:

    Ik vind Nelly wel een leuke webshop 🙂

  3. Mildred schreef:

    Ik ken het niet dus ik ga er gauw kijken, goeie tip. Ja dat jurkje is erg mooi ja.

  4. Katjavddoelen schreef:

    Wauw dat jurkje is gaaf! De schoenen op Nelly hoef ik helaas niet te bewonderen, want ik heb maat 42 en die verkoopt Nelly niet 😦

  5. glasmetwater schreef:

    Leuke website, had er al eerder van gehoord. Vooral het jurkje vind ik erg leuk 🙂

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,245 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

