Madonna ‘misdraagt’ zich opnieuw in nieuwe commercial ‘Truth or Dare’

Dat Madonna niet vies is van erotiek, is ons bekend. Het is dan ook geen verrassing dat de lancering van haar nieuwe parfumTruth or Dare‘ begint met de bekentenis “I know I shouldn’t act this way, good girls don’t misbehave.” Het is duidelijk een vos verliest z’n haren, maar niet z’n streken.

Eerder liet ik op Facebook weten dat Madonna haar geur ‘Truth or Dare’ zou lanceren. Het is nu eindelijk zo ver. Het parfum wordt in april 2012 in Nederland gelanceerd en zal enkel verkrijgbaar zijn bij ICI Paris XL. Ter ere van de lancering heeft Madonna onderstaande commercial gemaakt waarin ze duidelijk maakt dat ze echt nog niet van plan is om zich netjes te gedragen. Video editing of niet, miss Madge ziet er nog steeds goed uit, vind je niet?

Als Madonna ‘liefhebber’- ik heb zelfs een essay over haar geschreven tijdens mijn studie- ben ik uiteraard benieuwd naar hoe de geur ruikt en met welke smeuïgheid de lancering omringd zal worden. Ik kijk er naar uit! Verwacht uiteraard een parfum review zodra ik de geur in handen heb.

Liefs,

Angela

Ook interessant:
Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,552 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

