Australian Bronzing Powder Palettes

Ondanks dat ik een gekleurde teint heb, gebruik ik zowel in de winter als in de lente regelmatig bronzing powder. Voornamelijk omdat het  me een frissere blik geeft. Kortom ik zweer erbij, want het is vast vanwege de bronzing powder dat ik 5 jaar jonger wordt geschat 🙂

Ondanks dat ik regelmatig bronzing powder gebruik, gebruik ik niet een vast merk. Op de 1 of andere manier ben ik vaak nieuwsgierig naar andere merken, waardoor ik verschillende merken heb gebruikt, van Lancaster tot Hema. Momenteel is mijn nieuwsgierigheid getriggerd door Australian Gold (yep, het zonnebrandcrème merk met de mooie verpakkingen). Zij hebben namelijk 2 bronzing powders op de markt gebracht, onder de naam ‘Bronze On! Face Bronzers’, die goed lijken te zijn voor elke huidskleur. Da’s wat mij betreft een grote pluspunt.

 

Gebruik jij een bronzing powder?

 

De nieuwe Australian Gold ‘Bronze On! Face Bronzers’ zijn verkrijgbaar in twee verschillende paletten en € 16,95 per stuk. Beide bronzing powders zijn verkrijgbaar bij professionele zonnestudio’s in Nederland én België. De One- Color Face Bronzer (links) bevat 1 universele natuurlijke bronzing powder in een medium nuance. Het Multi- Color Face Bronzing Palette (rechts) bevat vijf verschillende bruine- en bronskleurige tinten, gecombineerd met zachte glanspigmenten voor een sublieme ‘healthy glos’.

Voor meer informatie, zie www.australiangoldtanningclub.nl

 

Ook interessant:
Comments
4 Responses to “Australian Bronzing Powder Palettes”
  1. Mildred schreef:

    Ga je hier ook een review van doen?

  2. glasmetwater schreef:

    Zelf heb ik er een van Maybelline, maar deze wat jij hier laat zien die zien er ook wel goed uit. Voor mijn lichte huidje is de linkse misschien wel oke 🙂

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,245 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

