Regenjassen die van kleur veranderen als het regent

Volgens het KNMI bestaat er kans op regen. Minder….. Alhoewel, met een regenjas van SquidLondon ben je superblij als het regent.

Design duo Viviane Jaeger en Emma Jayne Parkes hebben regenjassen ontworpen die van kleur veranderen als het regent voor SquidLondon, met hulp van haute couture borduurster Charlotte La Roche and couture patroonknipper Vlasta Collu.

De regenjassen behouden zelf hun kleur. De bloemen op de regenjassen veranderen daarentegen van wit naar een kleurrijke bloemenpracht, op het moment dat de 1e druppels de jas raken. Ik vind het bijzonder. Of ik er zelf mee zou lopen, weet ik niet.



De bijzondere jassen zijn verkrijgbaar in 3 verschillende ontwerpen en borduursels.

Ook interessant:
Comments
4 Responses to “Regenjassen die van kleur veranderen als het regent”
  1. louiseenelise schreef:

    Die zijn cool! Is weer ‘ns wat anders dan mijn HEMA-regenjas…

  2. mischa schreef:

    WoW! Daarin zou ik heeeel graag lopen!

  3. glasmetwater schreef:

    Oh, dat lijkt me echt fun! 🙂

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,552 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

