Hair product review: Trevor Sorbie ‘Beautiful Blonde Intensive Treatment’

Zoals jullie in eerdere hair product reviews hebben kunnen lezen, gebruik ik geen specifieke haarcrème, maar gebruik ik regelmatig mijn haarconditioner als leave-in. Omdat ik onlangs bij de kapper ben geweest, gebruik ik weer eens nieuwe 3 haarproducten waaronder 1 masker van de Britse haarverzorgingslijn Trevor Sorbie: Beautiful Blonde Intensive Treatment (€19,95 voor 200ml, voor alle haartypen).

Beautiful Blonde Intensive Treatment

Ik ben aardig verrast door de treatment! Op de bovenstaande foto zie je de Beautiful Blonde Intensive Treatment. Dit masker heeft mijn kapper geadviseerd omdat mijn haar is geblondeerd. Het masker is paarsig en de textuur is dun. Het bevat Rozemarijn en ginseng extracten. Daarnaast oogt het alsof er zijde aan is toegevoegd. Mijn haar voelt in elk geval zacht aan, na het gebruik ervan.

De voornaamste eigenschappen van de Beautiful Blonde Intensive Treatment zijn:

  • beschermend (hitte & zonlicht)
  • Kleur en glans bevorderend

Sinds het gebruik van dit masker glanst mijn haar inderdaad. Door het masker als leave-in te gebruiken, oogt mijn haar gezond en moisturized. Tevens blijven mijn krullen goed in tact. Met de kruldefinitie zit het dus wel snor. En dan de geur……die is heerlijk! Van mij krijgt deze treatment een 8.

Zie hier een aantal foto’s van het resultaat op nat- en droog haar:

Het masker op nat haar

glans en kruldefinitie

En zie hier het uiteindelijke resultaat:

Opgedroogde krullen en nog steeds glans

Ondanks dat je Trevor Sorbie producten in Engeland kunt kopen bij Boots, is het merk in Nederland enkel verkrijgbaar bij verschillende kappers of via Ebay. Wil je weten welke kapper? Google dan “Trevor Sorbie kappers Nederland” en je ziet bij welke kappers het merk te koop is.

Girls with curly hair, let op: dit masker bevat: o.a. Propyl alcohol, Glycerine. Als jouw krullen hier niet tegen kunnen, is dit geen geschikt product om te kopen. Wil je weten welke ingrediënten je beter kunt vermijden als je krullen hebt (bijv ter voorkoming van droog haar of ‘frizz), bekijk dan deze lijst.

 

Ook interessant:
Comments
2 Responses to “Hair product review: Trevor Sorbie ‘Beautiful Blonde Intensive Treatment’”
  1. Monique schreef:

    Klinkt goed rozemarijn en ginseng extracten. Je haar is er echt op vooruit gegaan. Ik gebruik zelf Silicon Mix met bambu extracten. Heel goed voor krullend haar, kind of curl activator! Ik hoorde laatst ook iets over castor oil uit Jamaica. Weet jij daar iets over?

    • MacBlogster schreef:

      Hoi Monique, ik heb idd iets gehoord over een ‘magisch’ product uit Jamaica, maar zelf heb heb ik me er nog niet in verdiept, mede omdat ik meer dan tevreden ben over de producten die ik nu gebruik. Maar ik ga week ff op onderzoek uit.
      Hetgeen wat jij gebruikt klinkt ook interessant; Google time!

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,552 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

