Volg me op ……..

Hartstikke fijn dat je mijn blog volgt en de moeite neemt om een reactie achter te laten op mijn blog of zelfs Facebook. Dit stel ik ERG op prijs! Blijf vooral terugkomen.

Ik ben al een tijdje bezig met het verplaatsen van mijn blog naar www.macblogster.nl, maar helaas gaat dit niet zo snel, vooral niet in combinatie met mijn werk, social life, plus het schrijven van blogs. Het kan dus zijn dat ik wat minder blogs post dan ik zou willen, omdat ik met  macblogster.nl bezig ben. Wil je toch dagelijks of regelmatiger een ‘Macblogstertje’ zien, volg mij dan op Facebook of Twitter.

Macblogster op Twitter

Verwacht op Twitter meer interactie en op Facebook meer nieuwtjes, die ik niet op mijn blog plaats. Kortom hetgeen op Facebook staat is net iets anders dan wat ik Twitter plaats, al komt het soms overeen.

Macblogster op Facebook

Mocht je mij ook willen volgen op Pinterest en Fashiolista, klik op onderstaande afbeeldingen, zodat je mij kunt toevoegen:

Macblogster op Fashiolista

Ook interessant:
Comments
6 Responses to “Volg me op ……..”
  1. By Asmae schreef:

    Leuk! Je hebt een eigen .nl site! 😀

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,248 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

