Winnaars ‘Brave meisje gaan naar de hemel, brutale overal’

Heb jij gewonnen?

Mocht je hebben meegedaan met de WINactie ‘Brave meisjes gaan naar de hemel, brutale overal’, lees dan snel verder want wie weet heb je wel gewonnen!

In verband met privacy redenen, vermeld ik de namen van de winnaars niet meer op mijn blog of andere Social Media kanalen. Oké leuk, maar hoe kom je er dan achter of je hebt gewonnen? Simpel: de 3 winnares krijgen vandaag in de loop van de dag een e-mail met daarin instructies. Kortom, het blijft nog even spannend 🙂

Geniet van je dag!

Liefs,

Angela



Ook interessant:

Comments
13 Responses to “Winnaars ‘Brave meisje gaan naar de hemel, brutale overal’”
  1. Deborah schreef:

    Ik ben reuzebenieuwd naar dat mooie boek! Is het al verzonden? 😀

  2. vido dido schreef:

    Jipie ik heb gewonnen…joehoe!!!!! Mijn dag kan niet meer stuk 🙂

  3. Anoniem schreef:

    I won, I won!! Yeahhh! Superleuk! Reuze bedankt!

  4. Katjavddoelen schreef:

    Jeeeeeeeeeeejjjjjj….. Op mijn laatste vrije dagje deze week heerlijk uit kunnen slapen en zojuist wakker geworden met het goede nieuws dat ik dit super gave boek gewonnen heb!!! Super bedankt Macblogster !!!! XOXO, katja

  5. chucky1012 schreef:

    Ik wacht de mail rustig af!:):)

  6. chucky1012 schreef:

    Ik wacht met spanning af!:) Niet zie ik op fb..
    Fijne dag!:)

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,552 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

