Mondriaan wine: enjoy wine in a glamourous way

Mijn cadeau: Moet Cchandon Rose Imperial

Degenen die mijn blog al langer volgen, weten dat ik niet vies ben van champagneof een wijntje. Van een vriendin ontving ik op mijn verjaardag dan ook een heerlijke fles glamour champagne van Moët & Chandon. Boy, wat was ik blij……!

Ondanks dat ik wijn op z’n tijd heerlijk vind, drink ik thuis bijna nooit een fles leeg. Althans als er geen bezoek is. Meestal vind ik 1 glas gewoon voldoende. Daarom zijn de handzame flesjes wijn meer aan mij besteed. Toen ik het persbericht over Mondriaan Wine las, dacht ik dan ook “kijk, da’s nou handig.”

De verschillende wijnen

Mondriaan wine is niets meer dan een premium huiswijn, gegoten in een hip vormgegeven handzame flesjes van 25 cl, waaruit je maximaal 2 glazen wijn kunt schenken. Kijk, da’s iets voor mij: heerlijk kwalitatieve wijn kunnen drinken, zonder dat ik mij schuldig hoef te voelen dat ik na een aantal dagen de inhoud van de fles door de gootsteen kan spoelen.

Enjoy wine in a glamourous way

“In clubs en bars wordt relatief minder wijn besteld. Er bestaat de perceptie dat de huiswijn van mindere kwaliteit is en helaas is dat vaak ook zo. Daarnaast is een hele fles too much als je één drankje gaat drinken. Mijn credo met Mondriaan Wine is: “Give people the opportunity to make the choice for a fresh glass of house wine and enjoy wine in a glamourous way, whenever wherever,” aldus Melanie Carels, directeur Mondriaan Wine.

Mondriaan wine is verkrijgbaar als witte Chardonnay, rode Merlot en Carignan rosé. Allen zeer toegankelijk en verfijnd van smaak. De Merlot is een A.O.P wijn afkomstig uit de Bordeaux. A.O.P staat voor Appelation d’Origine Protégée en geldt voor wijnen uit een bepaald gebied die voldoen aan strenge kwaliteitseisen. De Mondriaan Wine Chardonnay is een I.G.P wijn afkomstig uit de Languedoc. I.G.P staat voor Indication Géographique Protégée en is vervaardigd van druiven uit een bepaalde streek.

Mondriaan Wine is verkrijgbaar vanaf € 3,50 via http://www.wijnmeisje.nl 

 

Ook interessant:

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,554 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

