Isabel Marant wedge sneaker look a likes

Dit zijn de beauties waarop ik mag lopen

Ik liet het al weten op Facebook; ook ik ben overstag gegaan. Zelfs ik, de persoon die niet zo van de trends is. Dit keer kon ik het niet laten. Echt, het is de schuld van een verkoopster die ze droeg tijdens tijdens de Mode Marché in Rotterdam. Ik zag ze aan haar voeten & wham bam: ik was verkocht en heb dus vervolgens mijn exemplaar gekocht.

Indien je je afvraagt waar ik het over heb, de It-sneakers van dit moment: Isabel Marant Willow sneakers. Iedere fashion liefhebber krijgt een beroerte  als zij dé populaire sneaker in levende lijve aanschouwen. Zelfs degenen die het Franse fashion label niet kennen, vallen flauw als ze de  sneaker voor het eerst zien. Celebs en bekende fashion bloggers zijn volop gespot met de sneaker, die een verborgen sleehak herbergt. Ze zijn al een tijdje populair, dus verwacht veel goedkopere look-a-likes terug te zien in het straatbeeld, aangezien je circa €440,- moet dokken voor een origineel exemplaar. Daarnaast zijn ze vaak uitverkocht of kom je op een wachtlijst terecht.

Via Megissa Essenboom, mede-eigenaar van website myblackhair.nl kreeg ik op Facebook de tip om www.ashfootwear.co.uk te bekijken. Hier vind je namelijk een aantal budget look a likes vanaf €180,56 in allerlei kleuren. Daarnaast kun je ook op River Island kijken voor een aantal look a likes onder de €100. Klik op onderstaande plaatjes om naar desbetreffende webshops te gaan:

Klik op de foto om de originele Isabel Marant wedge sneakers te kopen

Net zoals de originele Marant wedge sneakers, zijn ook de ‘inspired by’ sneakers verkrijgbaar in verschillende kleuren:

De Isabel Marant look a likes van Ash Footwear

Indien je zeeeer graag een wedge sneaker wilt hebben, kun je het zo duur of goedkoop maken als je wenst, aangezien ook designer labels overstag zijn gegaan en hun variant van de populaire sneaker hebben gemaakt. De designer wedge sneakers vind je terug op http://www.shopstyle.com:

De verschillende 'inspired by' wedge sneakers

Wat vind jij van de Isabel Marant wedge sneakers? En welke zou jij graag willen hebben?

Wil je de Isabel Marant Willow sneakers ‘in het echt’ zien, Beyonce draagt de zwarte variant in haar videoclip ‘Love on top’:

Ook interessant:
Comments
8 Responses to “Isabel Marant wedge sneaker look a likes”
  1. chucky1012 schreef:

    Prachtige sneakers! Als ze nu ook nog te shoppen zijn in mijn schoenmt!:)

  2. fleursbeautytips schreef:

    Die van Asos is gaaf, simpel en stoer, daar hou ik wel van. En het is ook nog eens de beste prijs =)

  3. Vido dido schreef:

    Wow leuk!! Ben momenteel opzoek naar nieuwe toffe sneakers…misschien is dit een idee ;-))

  4. MooiBlog schreef:

    Eerst vond ik deze sneakers helemaal niets, maar nu moet ik mijn mening toch bijstellen. Vooral die nude/beige kleuren zijn geweldig! Hopen dat ze ook wat meer in de winkels komen. Over internet kopen doe ik eigenlijk nooit, want zeker met schoenen wil ik het toch eerst passen.

  5. Bente schreef:

    Geweldig!! Laatst ook een paar gekocht, mooie kleur ook die je gekozen hebt!:)

  6. glasmetwater schreef:

    Nou ik wil ze in elk geval wel graag hebben! Liefst de echte natuurlijk, maar dan kan ik zo lang gaan sparen dat het zelfs geen zin meer heeft om ze te kopen. Dus ik zalhet moeten doen met een paar neppers haha 🙂

  7. Oriental Styling schreef:

    Ik vind die van DKNY echt superleuk!!!!

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,553 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

