Wat vind jij van de nieuwe FitFlop zomercollectie?

Ondanks dat het koude weer helaas nog niet is verjaagt door warme zonnestralen, zijn de verschillende zomercollecties al lang en breed verkrijgbaar in de winkels. Hopelijk duurt het niet al te lang meer voordat de lente daadwerkelijk haar intrede doet, zodat ik mijn zomerkleding en zomerschoenen van zolder kan halen. Maar ja, het nadeel van zomerschoenen is meestal dat ze er mooi uitzien, echter je kunt er geen shop marathon op lopen. FitFlop heeft hier iets op bedacht. Zonder dat je het door hebt, zorgt een Microwobbleboard middenzool voor een extra comfortabel gevoel. Met andere woorden: heerlijk flaneren/shoppen zonder pijnlijke voeten. Tja, klinkt goed, maar wie wil er op een FitFlop lopen? De slippers hebben best een duffe uitstraling, toch? Of brengt de nieuwe zomercollectie hier verandering in?

De nieuwe collectie FitFlops past goed in de African & Ethinc trend

Ik heb nooit echt aandacht besteed aan de slippers van FitFlop omdat de modellen mij niet aanspraken. Toen ik een bericht kreeg over de nieuwe zomercollectie, nam ik toch een kijkje vanwege de positieve eigenschappen die de slipper wordt toegekend. Want laten we eerlijk zijn, langdurig wandelen in de zomer is alleen maar fijn op comfortabele slippers. De nieuwe zomercollectie van FitFlop vind ik een stuk eigentijdser door het materiaal- en kleurgebruik. Het is duidelijk dat er meer wordt ingespeeld op de trends, waardoor FitFlop interessanter wordt voor een groter publiek. Voorheen wilde ik er niet op dood gevonden worden, maar ik moet eerlijk bekennen dat er leuke exemplaren tussen zitten waar ik gerust op zou willen lopen. Des te meer omdat het super comfortabel blijkt te zijn. Het mooie is ook dat er voor ieder wat wils is, van glinsterende pailletten en bloemen, tot aan tropische kleuren en materialen als jute en raffia.

Voor zomerse dagen waarop je geen slippers kunt dragen, heeft FitFlop nieuwe canvas sneakers in verschillende frisse kleuren. Er is zelfs metallic sneakers verkrijgbaar! Best hip voor FitFlop begrippen…..

Wat vind jij van de nieuwe FitFlop zomercollectie? Zou je een exemplaar kopen, zo ja welke?

Voor meer informatie: www.fitflop.nl | verkoopprijs sneakers v.a. € 99,95 & slippers v.a. € 64,95

Ook interessant
Comments
3 Responses to “Wat vind jij van de nieuwe FitFlop zomercollectie?”
  1. mynameisblonde schreef:

    Ik heb al enkele jaren fitflops. Niet altijd even elegant, maar echt heel erg gemakkelijk; Na een hele dag lopen, of staan op je werk, voelen je benen nog steeds fris en fit aan.
    De nieuwe collectie ziet er wel mooi uit, en nu de dikkere zolen terug wat meer in de mode zijn, misstaat een fitflop aan je voeten zeker niet, vind ik!

  2. normaverweerd schreef:

    Vind die slippers heel erg gaaf die wil ik wel zo’n dikke zool zal wel lekker lopen

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,245 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

