Win een setje ‘Oranje boven’ jewelry BY-BAR

Op 30 april is het zover: Nederland kleurt weer oranje. Kortom gezelligheid en een drukte van jewelste. Maar “what to wear??” Modelabel BY-BAR presenteert in haar zomercollectie prachtige oranje accessoires, waarmee elke Koninginnedag look wordt afgemaakt. Een tas, ringen of een paar oorbellen, items waarmee je dit jaar stijlvol in het oranje gekleed gaat.

Wil jij kans maken op een Limited edition Queen’ s day BY-BAR setKLIK HIER en like BY-BAR op Facebook! Bij de 1000e like wordt de set verloot onder alle BY-BAR Facebook fans!

De orange collection

Ontstaan BY-BAR

BY-BAR is ontwikkeld door Barbara Brenninkmeijer. Na jarenlange ervaring als inkoopster is zij in 2008 begonnen met het label BY-BAR: “voor mijn vak als inkoopster heb ik de hele wereld afgereisd en kwam altijd geinspireerd van deze reizen terug. Vaak nam ik producten mee die erg in de smaak vielen bij vriendinnen en andere vrouwen. Hierdoor kwam er een moment waarop ik wist, daar moet ik iets meer mee doen.

Barbara Brenninkmeijer

Mijn impulsiviteit, creativiteit en ondernemerschap vormen de bron van BY-BAR. Ieder artikel met het BY-BAR label is door mij zelf ontwikkeld en heb ik ook zelf bij fabrikanten ondergebracht. Een groot deel van de productie vindt plaats in India, Portugal en Italie Vier keer per jaar reis ik af naar India en ontmoet daar al mijn fabrikanten, het persoonlijk contact dat we samen hebben is een heel groot deel van het succes van BY-BAR.

Pradeep mijn allereerste  leverancier uit Jaipur heeft de eerste BY-BAR oorbellen voor BY-BAR gemaakt. Ze sloegen meteen aan, wat mij vertrouwen gaf om hier mee door te gaan. Pradeep is nog steeds een van mijn belangrijkste leveranciers. Het 1e paar oorbellen van Pradeep is uiteindelijk uitgegroeid tot een totaal op elkaar afgestemde collectie van kleding en bijbehorende accessoires.” www.shop-by-bar.nl

De Webshop

Ook interessant:
Comments
2 Responses to “Win een setje ‘Oranje boven’ jewelry BY-BAR”
  1. Mildred schreef:

    Ik heb een paar mooie spulletjes gezien online. Van het weekend ga ik de site doorspitten voor iets moois, de kwaliteit is denk ik goed. En dat setje wil ik ook graag winnen.

  2. chucky1012 schreef:

    Wat een prachtige accesoires! Leuke actie!:) Niet alleen voor koninginnedag, maar ook in de aanloop naar het EK en de Olympische spelen! Ik support Nederland!:)

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,552 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

