Mijn foto diary: open dagen PR bureaus

In verband met de open dagen / persdagen bij diverse pr bureaus in Amsterdam, hield ik afgelopen dinsdag een ‘open dagen-tour’ om nieuwe beauty producten en fashion items te bezichtigen. Het bezoeken van zulke dagen is een goed moment om te netwerken en weer eens oude bekenden te ontmoeten. Zie hier mijn foto diary van de open dagen van Maison PR, So PR en FUSE PR:

Zie je er iets moois tussen zitten?

Het meest verrassend vond ik de collecties van Shoeby (1.), Sarena Huizinga (2.), de tasverstuiver van ICI Paris XL (3.), Accessoiremerk Melz (4.),  Zalando (5. & 7.) en FitFlop (6.).

Van Shoeby en Zalando had ik  niet verwacht dat ze zulke hippe kleding in het assortiment hadden, en de ballerina’s van FitFlop vond ik hip genoeg om zelf te willen hebben. Het accessoiremerk Melz maakte in de nieuwe collectie gebruik van zoete pasteltinten, maar het bijzondere was dat de afwerking vaan de tassen voor een deel uit zalmhuid bestond. In de 1e instantie leek het op slangenleer, echter het bleek zachter en fijner te zijn.

Bij SO PR kregen bezoekers een tasverstuiver van ICI Paris XL, gevuld met een geur naar keuze. Aanvankelijk was ik niet zo enthousiast vanwege het geklieder met trechters, maar de verstuiver die ik heb gekregen kun je thuis super gemakkelijk binnen een minuut vullen met je favoriete parfum. Een mooie uitkomst, want met de verstuiver heb je je lievelingsgeur op zak en kun je maar liefst 50 keer sprayen. De geur die ik heb uitgekozen is Daisy van Marc Jacobs:

Ook interessant:
Comments
6 Responses to “Mijn foto diary: open dagen PR bureaus”
  1. chucky1012 schreef:

    Als ik dit had geweten dan was ik ook daar heen geweest! Mooie foto’s met heel veel kleurige fashion!:)

  2. xxxcharr schreef:

    Heel leuk om te zien!x

  3. normaverweerd schreef:

    Die verstuiver heb ik ook super makkelijk

  4. Mildred schreef:

    Die tasjes zijn mooi, hele zachte kleurtjes. Dat merk ga ik van het weekend ook zoeken met google

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,554 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

