Lipstick met anti-aging serum

Er op je mooist uitzien en tegelijkertijd veroudering van je lippen tegengaan? Volgens Etos kan het. Ik weet niet hoe, maar de textuur van hun nieuwe Serum Lipstick zou rijk zijn aan anti-aging serum. Het speciale serum is verwerkt in de kern van de lipstick en gaat de veroudering van je lippen tegen. Dit in combinatie met hydraterende bestanddelen, moet voor prachtige en volle lippen zorgen.

Etos Serum Lipstick is sinds 30 april 2012 verkrijgbaar in vijf kleuren voor €3.99 per stuk.
Tip: vanaf 30 april tot en met zondag 13 mei 2012 krijg je 25% korting als je de Etos Serum Lipstick koopt!

Ook interessant:
Comments
3 Responses to “Lipstick met anti-aging serum”
  1. By Asmae schreef:

    Lijkt me een goede lipstick voor mijn moeder! Aangezien ik nog 20 ben! 😀
    Mijn blog glossyscene.nl is nu weer online! En ik heb nog geen mailtje van jou ontvangen.

  2. vido dido schreef:

    Klinkt goed, ik zal het zeker checken ;-). Thx!!!

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,552 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

