Nieuwe webshop voor fashion liefhebbers: Set

Medio augustus 2012 lanceert het populaire Modela-bel Set haar eigen webshop. Vanaf dat moment kunnen Set liefhebbers vanuit de hele wereld dag en nacht hun favoriete set items online bestellen!

Als je aan Set denkt, denk je aan open-minded, urban, casual & sophisticated fashionistas en iedere maand een nieuwe collectie. Daarnaast mag je tevens rekenen op een dagelijkse aanvulling van nieuwe ‘hot items’.

De online shop is trouwens een aanvulling op Set-fashion.com, een blog onderhouden door creative director Maya Junger.

Ken jij Set al? Of heb je ooit wel eens de blog van Maya Junger gelezen?

Ook interessant:
Comments
6 Responses to “Nieuwe webshop voor fashion liefhebbers: Set”
  1. Karin Mudde schreef:

    Jammer dat ik de link naar de shop niet zo makkelijk kan vinden vanuit het blog…

  2. Mildred schreef:

    Ik hou van internet shoppen. Me portemonnee niet dus dat wordt weer een probleem. Ik ben zo nieuwsgierig naar wat ze hebben.

  3. Margarita schreef:

    Ik kende set al en het is geweldig! Ik heb alleen nog nooit de blog van Maya Junger gelezen, maar ik bekijk dat wel later 🙂

  4. chucky1012 schreef:

    Ik ben er fan van! Leuk:)

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,554 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

