Still under construction…

Nog steeds geen Macblogster.nl 😦 Het duurt helaas wat langer dan gedacht, in verband met technische problemen die ik voornamelijk zelf oplos. Op zich geen ramp, aangezien ik steeds meer leer, maar op deze manier duurt het een stuk langer dan ik had gewenst.

Mijn streven was om alles online te krijgen op mijn verjaardag, 20 mei, met wat leuke acties. Niet dus…….Erg jammer, maar een jaar heeft gelukkig meerdere dagen. Ik wilde in elk geval zeggen: “heb geduld, het komt, in elk geval voordat dit jaar om is” :-).



Een deel van de nieuwe Macblogster

Comments
2 Responses to “Still under construction…”
  1. Karin Mudde schreef:

    Misschien kan Ellen je helpen?

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 70,549 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster

