Steve Madden eindelijk in Nederland (dankzij mij….)

Volgens het principe van the Secret kun je je levenswandel positief beinvloeden en sturen, door middel van allerhande gedachten. Klaarblijkelijk pas ik dit principe onbewust toe.

Onlangs tijdens een etentje met een vriendin passeerde het onderwerp ‘shoppen in het buitenland’. Zij vertelde dat de gemiddelde shops in New York, naar haar mening niet zo veel voorstellen. Voornamelijk veel Amerikaanse mainstream kleding en weinig stijlvol, zoals in Londen of Nederland.

Beiden kwamen we tot de conclusie dat we vrij merktrouw zijn en al snel denken “ik shop wel in Nederland.” Vooral als er in het buitenland geen boetiekjes, inclusief pittoreske zijstraatjes zijn te vinden. “Ach, ik kijk wel op het Internet. Hier heb ik geen zin in.”

Maar niet als het schoenenwinkels betreft. Deze blijven interessant, in ELK land. Tijdens ons gesprek opperde ik direct dat de schoenenwinkels in de Verenigde Staten wel oké zijn, vooral als je op zoek bent naar pumps in de categorie ‘groot, groter, grootst.’ Lees: Steve Madden. Oh, wat houd ik van die winkel. Én sowieso van Steve, want hij heeft mijn ‘The Secret- gedachtengang’ gevoeld. Hij komt namelijk naar Nederland. De winkels & online shop!

Met recht zeg ik dan ook dat ik er eigenhandig voor heb gezorgd dat de eerste 3 Steve Madden stores van Europa in Nederland worden geopend, in april 2011. Welteverstaan in Amsterdam, Maastricht en Rotterdam.  Vanaf dat moment kun je ook online shoppen: www.stevemadden.nl.

Steve Madden is onder andere razend populair bij Kate Moss, Rihanna en Heidi Klum, mede vanwege de afwisselende collecties van schoenen, zeer mooie tassen en accessoires. Daarnaast is de heer Madden ook actief op muziekgebied. Zo lanceerde hij in de loop der jaren onder andere All American Rejects, Lady Gaga, Katy Perry, Jazmine Sullivan en Neon Trees.

Leuk, maar wat mij betreft irrelevant. Ik sta in april sowieso voor de winkel, of Kate Moss nu wel of geen fan is. Oh ja, en mijn vriend mag mee, want ze hebben ook een mannencollectie.

Ook interessant:

Comments
13 Responses to “Steve Madden eindelijk in Nederland (dankzij mij….)”
  1. floortje schreef:

    Dankjewel! Dus jij was het 🙂 Ik ben sinds een jaar de trotse eigenaar van een paar Steve Madden laarzen via Asos.com en van plan mijn creditcard nog veel meer te gaan misbruiken in zijn shop. Istie al open trouwens?

  2. Nina schreef:

    Hahaha you’d wish, zorg je dan ook voor een online shop van de MAC?

  3. Noggy schreef:

    Ooooh Honey Thaaaaaaaaaaaaaaaanx … dit soort positieve gedachten … kan ik erg waarderen!!!!

  4. Cheryl schreef:

    OMG Steve Madden in Rotjeknor!!!

  5. Sharon schreef:

    Yesssss!!!

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Steve Madden eindelijk in Nederland (dankzij mij) […]

  2. […] Steve Madden eindelijk in Nederland (dankzij mij) […]

  3. […] Steve Madden eindelijk in Nederland (dankzij mij….) […]

  4. […] Steve Madden eindelijk in Nederland (dankzij mij….) […]



Plaats een reactie

  • Blog Stats

    • 79.162 hits
  • © 2010 | 2011 Macblogster